اشکان ... خونه خاله مریم

اشکان ، خونه خاله مریم
نظرات 14 + ارسال نظر

سلام .... خیلی نازهههههههههههههههههه .. خدا برات نگهش داره ... زیر سایه شما وباباش پیر بشه الهی ...

سلام بر یاسمن غریبه آشنای سرزمین مادری
وبلاگتون رو دیدم عالی بود شما را تحسین میکنم
من کجایم و تو ای دوست کجایی؟ خانه ات در آسمانهاست پشت ابر جاودانی و من اما نگاهم آسمانهاست.
تا دیدار بعد ایام به کام و روزگارتان بهاری باد.داداش کوچیکت رو فراموش نکن

خدا حفظش کنه

مریم 1383/11/21 ساعت 14:56 http://iranreiki

یاسمن جونم گل پسر لپ کشانی رو ببوس مخصوص...امیدوارم همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه.

ووووش... چقدر نازه. ماشالله. خدا حفظش کنه...

سانی 1383/11/21 ساعت 17:31 http://sani.blogfa.com

چقدر نازه!
شاد باشییاسمن جونم
ممنون به خاطر حضورت

سلام یاسمن جون...
خیلی نازههههههههههههه........
الهییییییییییییی.......
یه ماچ محکممممممم............
خدا حفظش کنهههههههههههه.............
چشم آپدیت میکنم...
همین امشب....
مرسی که اومدی....
یا حق.

سلام تا حالا شده روحیت خراب باشه....الان روحیه من خیلی خرابه داغونم....یه سر به من بزن خیلی وقته پیش ما نیومدی... برام دعا کن... راستی کوچولوتم روز به روز خوشکل تر میشه

آخی چه نازهههههههه

سلام . خدا این خوشگله رو براتون حفظ کنه .

سعید 1383/11/22 ساعت 14:50 http://yohahahaha.blogsky.com

سلام حال شما خوبه.
وبلاگ جالبی دارین.
من یه سوال تو وبلاگم مطرح کردم.لطفا اون رو بم جواب بدین.
مرسی

سام..
یاسمن جان میفههم چی میگی..
منم گاهی اوقات دلم بی خودو بی جهت میگیره..
کلی گریه بعدم اروم میشم..
یکی میگفت هر وقت این طوری میشی..چند تا صلوات برای امام زمان(عج) بفرست رفع میشه!
راستی یاسمن اشکان خیلی خیلی خوشکل و نازه..
(بزنم به تخته..)
یه اسفند براش دود کن..!
ماشالا...
خدایی خیلی نازه...
با اینکه ندیدمش ولی خیلی دوسش دارم..نمیدونم چرا..
اگه بچه من بود تا حالا خورده بودمش..!

من یار مهربانم 1383/11/23 ساعت 09:33

سلام / اشکانو ببوس/نتونستم بالا دو تا نظر بدم اینجا میدم در مورد مطلب بالا/ گاهی اوقات غم بی دلیل خودش سر میزنه واین خوبه بد نیست احساس خوبیه / راستشو بخوای غم معرفتش از شادی بیشتر ه چون ... غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر میزنه / زاستی یه راه خوب خواسته بودی بهت پیشنهاد بدم هر شب که خواستی بخواب این سه کارو انجام بده یک یا چند آیه از قرآن یک غزل از حافظ و یک یک حکایت از گلستان سعدی / این مطلب رو بعدا در وبلاگم مینویسم ولی اول به به شما گفتم امتحان کن خیلی خوبه

محمد 1383/11/23 ساعت 22:40 http://mehr.blogfa.com

کودکی است بغایت زیبا و با هوش سرشار شرقی.خدا به شما ببخشدش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد