دوربین

بچه ها من میخوام یه دوربین بخرم. یه کداک خیلی قدیمی دارم و یه زنیت که خیلی دستک و دنبک داره... باید خیلی دقت کنی تا عکساش عالی شه. حالا موندم دیجیتالی بخرم یا معمولی... سونی بخرم یا کنون... میشه اگه سر رشته دارید راهنماییم کنید؟ اگه سر رشته هم ندارید کمکم کنید!!! چیه بابا جون این که خرجی براتون نداره فوقش دو دقیقه بیشتر کانکت باشید و یه کامنت دو خطی بزارید... به جاش من با اطمینان خاطر خرید میکنم و هی براتون دعا میکنم...

نظرات 31 + ارسال نظر
نازمهر 1384/02/06 ساعت 00:51 http://joojoo.hadi77.com

اول که اول:)

ایرج 1384/02/06 ساعت 01:15 http://iraj.parsiblog.com

سلام امید که حالتون خوب باشه من ایرج هستم خاستم بگم که مطالب قشنگی نئشتید مو فق باشید
به وبلاگ من یه سری بزنید خوشحشل میشم اگه نظر بدید
به نطرتون نیاز دارم

نازمهر 1384/02/06 ساعت 01:30 http://joojoo.hadi77.com

ببین یاسمن جان. دوست من سونی خریده از اون غیر دیجیتالیا. کیفیتش هم خیلی خوبه. دیجیتالی اگه بخوای خوبش رو بخری بای فکر ۳۰۰ هزار تومان باشی تا اونجا که من می دونم

سلام ... راستش بخوای من دیجیتالی گرفتم .. خیلی هم خوبه .. سونی هم هست ... بنظرم اینو بخری بهتره ... در پناه حق

مریم 1384/02/06 ساعت 02:27

به نظر من کنون دیجیتال بگیر.

سلام
خداییش این انصاف نیست ما همش نظر بدیم
چرا منت نمیذارید به بلاگ ما هم سر بزنید
به نظر من یه دوربین دیجیتال باحال مثله Nikon و Canon خیلی باحال تره

یادت نره ها سر بزن
نظرهم بده

سلام.بهتر بود حدود قیمت هم می دادید.و این که حوصله دارید صبر کنید عکسهاتون ظهور و چاپ بشه یا می خواهید به محض عکس گرفتن محصولش رو ببینید.
من این روز ها برای افرادی که کار حرفه ای با دوربین ندارند دوربین دیجیتال رو توصیه می کنم.مارک هم که البته کانون یا سونی بهتره.البته اگر غیر دیجیتال بخواهید کانون یه دوربین داره که قیمتش حدود دویست و سی تومنه و خوبه.مدلش فکر کنم اف ای وان جدید باشه.اسم دقیق نیست.

کنون دیجیتال!

سلام یاسمن جان من یه canon دیجیتال دارم خیلی ازش راضی هستم حرف نداره به نظر من از سونی بهتره قیمتش هم حول و هوش ۳۹۵۰۰۰ تومن راستی به روزم منتظرتم

یاسمن جان من نمیتونم دقیقا بگم چی بخری ولی هرچی می خری دوربین nikon نخر.

من بودم کنون می خوریدم و دیجیتالی هم نمی خریدم.لذت عکس به چاپ کردن و توی آلبوم چیدنش است.

شما نگفتی چه مقدار میخای هزینه کنی
از pc cam های ۱۳۰-۱۰۰ تومنی هست تا دوربین های دیجیتال ۴۰۰-۳۰۰ تمونی.

به نظر من شما واسه عکاسی از همون زنیت استفاده کن . یه pc cam هم بخر که هم وب کم باشه هم دوربین دیجیتال. قیمتشم که ارزونه .
اگرم هیچ کدوم اینا را نخواستی یه سونی یا یه کنن بخر.
حتما هم از نمایندگی بخر (‌ مطمئن تره . بهتر هم راهنماییت میکنن . قیمت مناسب ترم میتونی بگیری‌ )

[ بدون نام ] 1384/02/06 ساعت 20:33

سلام
یه سری به وبلاگ من بزنید.ممنونم.

سلام مجدد.دیجیتال سونی بخر.همین حدود هاییه که می خوای ژول بدی.البته گفتم که اگر حوصله و صبر ظهور و چاپ رو داری همون کانون که گفتم خوبه و جواب می ده.اما چون خیلی اهل سر و کله زدن با کامپیوتر هستس شاید دیجیتالی بیشتر به کارت بیاد.فروشگاه خانه عکاسان ایران توی تقاطع سمیه و حافظ هم می تونه مشورت لازم رو بده.

سلام یاسمن جان
گرچه تخصص زیادی توی دوربین ندارم ولی همیشه معتقدم که باید محصول کارخونه های تک محصولی رو خرید. مثلا موبایل نوکیا بهتر از سامسونگه ، چون سامسونگ از جاروبرقی و تلویزیون گرفته تا یخچال سایدبای ساید و موبایل و دوربین می سازه و موبایل کار تخصصیش نیس. در مورد دوربین هم (با این استدلال) کانن بهتره ، چون کارش فقط تولید دوربینه ولی سونی تلویزیون و ضبط و موبایل و ... هم می سازه...
به هر حال هر چی که میخری مبارکت باشه :)

سانی 1384/02/07 ساعت 10:17 http://sani.hadi77.com

من یه دوربین دیجیتال کونیکا دارم عالیه عکس هاش توپ در میاد. موفق باشی

dariush 1384/02/07 ساعت 10:40 http://dariush.blogdrive.com

نوا احمدی 1384/02/07 ساعت 14:31

سلام
امروز باوبلاگت آشنا شدم جالبه :
برای دوربین اگر دیجیتال حرفای بخوای از ۵ ملیون برای ست کامل نیکون داریم تا حدود ۵/۱ که فقط بدنه ویک لنز نرمال است اگر دوربین کامپکت می خواهی پیشنهاد من همان نیکون است اما برای انتخاب مدل مدلی را استفاده کن که پرمصرف است چرا که در ارائه خدمات نمایندگیها راحتتر می تونی سرویس بگیری از نظر فروشگاهی که خرید کنی نمایندگی اصل نیکون میدان هفی تیر نرسیده به سر بهار شیراز شرکت نیکو نگرش داخل خیابان بهار هم همان اولش یک شرکت هست که کارس فروش ست دیجیتال است خانه عکاسان هم هست اما بیشتر ستهای آنالوگ دارد در دیجیتال خیلی خوب سرویس و قیمت نمیدهد عکسباران داخل اسکان هم هست که حدودا ۱۰ درصد گرانتر از جاهای دیگر است

زهرا 1384/02/07 ساعت 17:32

یاسمن جون دوربین دیجیتال سونی اخر شه این سایت رو برات میفرستم برو مدل ها رو با قیمت هاش ببین.
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/fd200.html

یاسمن کوشی موشی؟
خریدی اخر یا نه دختر ؟
این ساحل خانم کجاس بابا ..

sajjad 1384/02/08 ساعت 14:12

کورش 1384/02/08 ساعت 15:31 http://vulturek.blogsky.com/

همون قدر که سونی هیچ رقیبی توی لوازم تصویری نداره کنون هم توی عکس برداری بی رقیبه.
صد در صد دیجیتال بخر و فکر هم نکن.
برو سایت کنون یه نگاه به مدل ها هم بنداز ببین کدوم بیشتر به دردت می خوره
...

دوست عزیز سلام. از کلیپ گل هیاهو دیدن کن و اگر دوست داشتی لینکش رو در وبلاگ قرار بده. با همکاری پروکسی دات کام.ساز آرزوها و ارزوهای بزرگ
http://home.ripway.com/2005-3/277372/flash/fereydon.htm

خدائی 1384/02/09 ساعت 16:11 http://khodaei.blogsky.com

سلام
ممنون عزیزم از لطفت
خیلی خوشحال شدم
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
موفق باشین

مهدی 1384/02/09 ساعت 22:30 http://www.rasanic.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ببینید در مورد خرید دوربین من الان توب دنیای امرزو دیجیتالی رو ژیشنهاد میکنم اما برای خرید چند نکته رو توصیه میکنم که موقع خرید بهشون توجه کنید
۱- به مقدار توانایی تصویری که میتونه بگیره اول توجه کنید(اگر مبخواهید کیفیت قابل توجهی داشته باشه که بعدا بتونید چاپش کنید با کیفیت خوب بهتره حداقل کیفیت تصویرش بیشتر از سه و نیم مگا پیکسل باشه)
۲-دو مقدر حافظه و نوع حافظه ای است که داره.بهتره دوربینی رو انخاب کنید که کارت حافظه بخورند و حافظه هاشون قابل تغییر باشه.حافظه هایی که روی دوربین ها استفاده میشه بیشتر دو نوعه اول smart drive و sd Memory.به نظر من دوربینی بگیرید که حافظه SD استفاده بکنه بهتره چون این نوع حافظه الان توی بازار بیشتر هست و حافظه خیلی فراگیر و قابل استفاده ایه.البته خیلی با هم فرق نمیکنند مهم اینه که کارت حافظه بخوره
۳-چیزی که خیلی مهمه خدمات پس از فروش این وسائل در ایرانه.دوربین هم مثل هر وسیله الکترونیکی دیگه ممکنه خراب بشه.ژس دوربینی رو انتخاب بکنید که حتما توی ایران نمایندگی رسمی داشته باشه.
۴-بعضی از مسائل دیگه هست که توجه به اونها باعث میشه راحتتر باشید مثلا اگر دوربینی بگیرید که باطری شارجی داشته باشه راحتترید یا توجه به اندازه و کیفیت LCD .بهتره وزنش کم و اندازش حتی الامکان کم و کوچک باشه دکمه هاش راحت و توی دست باشه .قدرت زوم خوبی داشته باشه
و اما توصیه چند تا دوربین:
ببینید دوربین های معتبری ه الان توی بازار ایران هستند سه مارک Sony.Fuji.canoon هستنددوربین ها فوجی بازار اروپا رو بدست گرفته اما توی ایران به علت نداشتن نمایندگی انتخاب خوبی نیست بین سونی یا کانن یکی رو انتخاب کنید بستگی به مقدار پولیه که برای ان کار کنار گذاشتید.اما به نظر من اگر حدود ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفتید برای این کار بزارید یک سونی بخرید

امیر 1384/02/10 ساعت 13:45

salam, khoobi? man migam sony bekhar,,,,,namayandegish ham dooste mane hame modeli dare,,,,agar tozihate bishtar mikhay begooo, tanx, babye

[ بدون نام ] 1384/02/22 ساعت 09:13

aziz joon salam, az neveshtehat kheili khosham oomad, dar morede doorbin porsidi, avalan be nazareh man digital bekhar dar sani Sony nakhar. doorbineh digitaleh sony kheili mozakhrafeh. ino az khodam nemigam raftam bekharam aghayeh maghazehdar behem goft. man yeh panasonic kharidam va azash kheili raziam vali ageh betooni canon bekhari ke az oonam behtareh. movafagh bashi. mamaneh Rio az oontarafeh ab.

[ بدون نام ] 1384/02/22 ساعت 12:07

ien az tarafe ye nafar az ye gorohe be nam antigirl bod ke mani ro ham khob baladi
age balad nisti begam yani kose nante dokhtaraye mesle to masalan alan yeki kenar man neshaste dare mechate ba ye maghnehe meshki va ye manto meshki ke hesabi dare halamo beham mezane kose nane ien jor dokhtara andranik_828

سلام 1384/02/22 ساعت 19:22

محمدرضا 1384/02/22 ساعت 22:34

سلام. من محمدرضا بن مصطفی و ملک هستم!
توصیه ی من اینه که ۱-حتما دیجیتال بخرین. ۲- من یک دوربین دیجیتال FujiFilm S7000z دارم و به شدت ازش راضی هستم. اگر که خیلی حرفه ای نیستید توصیه میکنمش. من کیفیتش عکساش رو توی محیط مشابه با Sony DSC F717 که توی همون حدود قیمت رو داره مقایسه کردم و مال من خیلی بهتره. فیلم هم میگیره تا جایی که memory داشته باشین بدون محدودیت.
این هم میتونه کمکتون کنه: www.dpreview.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد