یاسمن یک دست!!!!

من

جسم خود را

دوست دارم..

من در ذهن خود

آرامش را برقرار میسازم

و این آرامش به لطف الهی

در جسم من

به شکل سلامتی کامل

تجلی میکند.

خوب یه دستی تایپ کردن خیلی سخته!!! ولی چاره ای نیست وقتی یه دست دیگه ات بانداژ شده!!! اما عجب هندونه سرخ و شیرینی!!! از پارسال تا حالا یه همچین هندونه ای نخورده بودم... وقتی داشتم دو نصفش میکردم مطمئن بودم که خیلی شیرینه و ترد!!! چی؟ چرا طفره میرم؟ برم سر اصل موضوع؟

خوب بابا میترسم هول کنید.

چی؟ هول نمیکنید؟ اصلا یه ذره هم ناراحت نمیشید؟ اصلا دستم هم قطع میشد براتون مهم نبود؟

خوب پس حالا که اینطوره بی مقدمه میگم اومدم هندونه ببرم دستم بدجوری برید 4 تا بخیه خورد الانم بانداژه خیلی هم درد میکنه! خیالتون راحت شد؟

چی؟ دلتون برام سوخت!!! بغض کردید؟ اولش فکر کردید سر کاریه؟ نه واقعی بود...

نظرات 27 + ارسال نظر

سلام.اول مرسی که به وبلاگ خودت سر زدی. دوم هم بخاطر وبلاگ خوبت بهت تبریک می گم.ایشالا تو کارت موفق تر باشی . اگه دوس داشتی می تونیم با هم تبادل لینک کنیم

مریم 1384/02/30 ساعت 17:28 http://meslemaryam.blogsky.com

سلام!
وایییی! الان خوبی؟؟؟؟ دستت چه طوره؟؟؟ ای شکمو!! ایشالا زودی خوب می شی!
ممنون که اومدی پیشم. بازم بیا! به خواهرت هم سلام منو برسون؛))

مریم 1384/02/30 ساعت 18:21

سلام یاسمن جان

چی شده خانوم؟
آخه عزیزم بیشتر مواظب خودت باش.



الاغ 1384/02/30 ساعت 18:43 http://olaagh.persianblog.com

salam. az hole halim.... inshallah ke zoodtar ba hamoon arameshi ke dar zehnet ijad mikoni khoobe khoob beshi.bye

مانیا 1384/02/30 ساعت 19:06

آخی یا سی جان خیلی ناراحت شدم. حالا خیلی اذیتت می کنه؟ ایشالا زودتر خوب بشه. حالا کجای دستت هست؟
بعدم اوامرتون انجام شد. لینکتو عوض کردم. امر دیگه ای نیست؟ بوس

محمد 1384/02/30 ساعت 19:37 http://mehr.blogfa.com

سلام.متاسفم.ان شاالله زود بهتر می شی.پینگ کردم.

ایول!یه کار متفاوت انجام دادی!بقیه اتفاقات مهم زندگی تو هم بنویس!!

ساحل افتاده 1384/02/30 ساعت 20:41

مواظب خودت باش.به جای من هم هندوانه بخور که من می میرم برای هندوانه ای که گفتی.

ارغوان 1384/02/30 ساعت 21:34

سلام : قربون دستا تون بشم من. تو رو خدا بیشتر مواظب خودتون باشید. خیلی ناراحت شدم .

۱۰۰۱روزنه 1384/02/30 ساعت 21:56

هر کی هندونه رو با حواس پرتی میخوره پای بخیه اش هم میشینه:)

خوب بشی زودتر.

دست خوب می شه. مهم اينه که هندونه هه بريده شد!

سلام ...بلا به دور ...جمله تاکیدی عالیه ...زودتر خوب بشی ایشالا ...مامان

یاسمن جان حواست کجا بود؟
چجوری بریدی؟
می گما نکنه آه یکی از شاگردات بوده؟
البته قسمت آخر رو ندید بگیر شوخی بود.
مواظب دستت باش. امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه.

سلام یاسمن جان
خدا رحم کرده که قضیه به چهارتا بخیه ختم شده...امیدوارم هرچه زودتر دستت خوب بشه و بازم دو دستی برامون مطلب بنویسی:)

بنفشه 1384/02/31 ساعت 12:28

اخی زنگ میزنم بهت

آتنا 1384/02/31 ساعت 13:13

سلام عزیزم
الهی من فدای اون دستت بشم
خیلی دوست دارم

وبلاگت بسیار خوب بود اگه خواستی سر بزن مرسی

salam azizam , ishalla zoodtar dastet khoob beshe

واااای خدای من ... تا حالا همچین دستی ندیده بودم ... مممم ... چه انگشتایی ... چه کفی ... به به ... رنگ پوست آدمیزاد ... به به ... مطمئن بودم توش قرمز قرمزه ... بالاخره اومد جلوی دهنم و خمچ ... گازش گرفتم ... همونجور که حدس می زدم خوشمزه و قرمز بود ...
:: اینا از زبون چاقو بود !! ::
حواستو بیشتر جمع کن دور و برت از این هیولاهای کوچولو که گاز می گیرن زیاده ها !
به منم سر بزن ؛ خجالتم نمی کشه ! ۲۰ باز بهش سر زدم یه دفعه نیومده پس بده!

فاطمه 1384/02/31 ساعت 20:36

آخی ....الهی قربونت برم من اشا ءالله که دستت زود خوب شه ...

درود.
متون زیبا و گیرایی که نوشته بودی رو خوندم.
واقا که زیبا بودند.
با اجازه شما ما وبلاگ شما رو لینک دادم.
من آپ هستم و خوشحال میشم که اگر وقت داشتی به من هم سر بزنی.
منتظر آپ جدیدت هستم
خوش باشی و موفق.
خدا حافظ

پویآ 1384/03/01 ساعت 04:06 http://ITX.CASPIANBLOG.COM

در مورد گلد ماین...میدونی من چند وقته عضوم...و چقدر زیر مجموعه دارم...؟؟؟تحارت خیلی توپیه...کی مویدونه شاید زیر مجمعه من بشید...شایدم نه...یا شاید من زیر مجموعه شما هستم...ولی من ۶ ۷ ماهی میشه که درام کار میکنم!!!

سلام عزیزم... خدا بد نده... چی کار کردی با خوودت؟؟؟
ای شیطون. امیدوارم هر چی زودتر خوب شی...
مرسی که سر زدی... بازم تشریف بیارین

عاطفه 1384/03/02 ساعت 08:54 http://khatereha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
میگم عجب کارد تیزی بوده که تا این حد دستت رو بریده. مراقب خودت باش و امیدوارم زودتر خوب بشی.

وحید 1384/03/02 ساعت 14:10 http://shaahed.blogfa.com

سلام
از حسن خلق انسان به مقام خلیفه الهی میرسد
که شما هم خوشبختانه از خلق حسن برخوردارید

سلام دوست عزیز دستت خوب میشه به زودی اینطوری هم ننویس کسی دوس نداره دستت قطع بشه
این حرفا چیه

ملک 1384/03/02 ساعت 23:09

سلام متاسفم دیر متوجه شدم بسیار ناراحت شدم امیدوارم هرچه زود تر کاملا دست شما خوب شود و همیشه در سلامتی کامل باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد