شیرینی عید

چند روزی بیشتر به سال نو و تولدم نمونده... وای چقدر دلتنگ این مسافرتم... ما اگه خدا بخواد سه شنبه ظهر میریم شمال که چهارشنبه سوری رو هم شمال باشیم... بقیه یعنی دو تا خواهرای دیگه هم تا قبل از عید میان. نگار که انقدر بساط سور و سات جور کرده که انگار میخوایم صد سال بمونیم... دوچرخه و  واکمن خبرنگاری برای ضبط خاطرات مادربزرگ و پدر بزرگ!!! و هزار تا سی دی کارتون و بازی و یه عالمه بازی فکری!!! و بد مینتون و اسکیت و ....تازه خدا میدونه چه چیزهای دیگه ای رو یواشکی غر غر من برداشته!!! خدا کنه از اونجا بتونم کانکت شم . تو تعطیلات انقدر شلوغ میشه که کانکت شدن غیرممکنه... انقدر تو فکر رفتنم که دلم به هیچ کاری نمیاد... شوق خونه بابا که ماههاست توش نبودم تا وجودم غرق لذت و آرامشش بشه... عصرای ساکت و دوست داشتنیش که هنوز سرت رو روی بالشت نذاشتی غرق خوابی... شبهایی که فقط صدای پارس سگهامون میاد که مثلا به شغالها یا رهگذرها بگن که ما هستیم!!! جاده چالوس با تموم زیباییهاش... تشنه ام تشنه تموم لحظه ها... چیدن هفت سین که هر سال کار منه...

هر سال این موقع من بودم و سینی هایی که هی از شیرینی های داغ پر و خالی میشدن... جعبه هایی که تند و تند از شیرینی های تازه و خوشمزه پر می شدن... دستهای آردی و خونه ای که بوی عید میداد... خسته میشدم اما فکر این که همه از خوردن شیرینی های خونگی لذت می برن خستگی مو در می کرد و... سالها شیرینی عید مامان اینا رو من میپختم... نخودچی .. برنجی ...سوهان.. باقلوا.. توت.. کره ای و گردویی و.... خلاصه این روزها فر من همیشه داغ بود .... امسال حتی هنوز خونه تکونی هم تمام و کمال  نکردم... امسال شیرینی عید اشکانه!!!

نظرات 38 + ارسال نظر

سلام... سال نو رو پیشاپیش تبریک می گم .... سفر خوب و بی خطری رو براتون آرزو دارم.... شاد باشید و پایدار...

خوش بگذره (:

مریم 1383/12/22 ساعت 14:55

یاسسسسسسسسسسسسسسسی
دیگه نمی تونم تحمل کنم..اه چرا این هفته نمیگذره؟!!!میخوام برم خونمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

هنوز هدیه تولدتم نخریدم و هدیه تولد گلناز و ارشیا رو...ای بابا آخه می مردین تو سه تا ماه مختلف بدنیا می اومدین؟!!
خوش بحالتون که سه شنبه میرین ...

سلام ... عید رو پیشاپیش بهت تبریک می گم .. سفر هم خوش بگذره .. انشاالله که سفر بی خطری باشه .. در پناه حق

سلام یاسمین ... من هم عید رو پیشاپیش بهت تبریک می گم ... سفر خوشی رو برات ارزو می کنم ... به روز هستم خوشحال می شم یه سری هم به من بزنی ... بی صبرانه منتظرت هستم »-(¯`v´¯)-» بارانی باشی

سلام یاسمن جون...
عیدت از همین حالا مبارک...
انشالله سفر خوب و خوشی داشته باشی...
برای تو وخانوادت آرزوی سلامت و سعادت دارم...
انشالله زندگیت هم مثل فرت داغ داغ داغ باشه....
موقع سال تحویل دعا یادت نره..
حتما برام دعا کن...
پاینده باشی..
یا حق.

سلام دوست عزیز
اول از همه پیشاپیش تولدتون و نیز عید نوروز را به شما و خانواده محترم تبریک می گویم.
دوم :ممنون از اینکه بهم سر زدی
سوم:در این ایام مواظب خوتون وخانوادتون باشید.
پایدار باشید.
بدرود

سلام.شب خـــــــــوش...بلاگ خیلی ناز وجذابی داری..پیشاپیش عید نوروز رو بهتون تبریک می گم..امید وارم که خوش باشید..شــــــــــاد باشید وعاشق در پناه خالق نیلوفرها..موفقیت شما را آرزو..به امیددیدار.بدرود تادیداری بهتر ودیگر

سلام یاسمن جون ...
سال نو مبارک ...
شمال خوش بگذره....
یه خبر...
مریم مستر ریکی شد

دوست عزیز سلام
اول از همه بهارت پرگل
دوم اینکه ایشالله مسافرت بهت خوش بگذره
سوم اینکه وبلاگ خوبی داری و امیدوارم بهتر هم بشه روز به روز
موفق و پایدار باشی

شیرین 1383/12/23 ساعت 08:51

سلام یا سمن جون
سال نو مبارک.
امیدوارم سفر خوبی در پیش داشته باشی.

نازمهر 1383/12/23 ساعت 09:43 http://joojoo.hadi77.com

یاسمن جان مرسی از اینکه بهم سر زدی. این روزا توی اکثر وبلاگا که می ری بوی عید میاد. این پست تو هم که حسابی من رو هوایی کرد. نمی دونی چقدر دلم یه مسافرت خواسته ولی حیف که مقدور نیست.
بهرحال امیدوارم هرجا که می ری به سلامتی بری و خوش بگذره.
پیشاپیش سال نو رو تبریک می گم.

مریم 1383/12/23 ساعت 11:45 http://iranreiki

یاسمن جونم سلام...خوبی خانومی؟..ببخش اگه دیر سر زدم...چه زود میری مسافرت!...اما امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره و یه آب و هوایی عوض کنی...مواظب دل مهربونت باش گلم..حق پناهت.

سلام
از حس خوبی که داری خوشحالم. امیدوارم همیشه همینطور با نشاط و سرزنده باشی... پیشاپیش عید رو بهتون تبریک می گم و براتون سفری بی خطر ، تعطیلاتی شیرین و بیاد موندنی و سالی پر از سلامتی و برکت آرزو می کنم.
شاد باشید...

سلام یاسمن جان من درگیر کار دانشگاه هستم واسه همین نمیتونم زیاد بیام ولی هر وقت میام کل مطالب قشنگت رو میخونم.... راستی عیدت مبارک
به روز شدم مطمئن باش:-)
راستی تو پست آخرم سوالی پرسیدم که خیلی دوس دارم هر کی میتونه جواب بده پس بقیه دوستان هم به من سر بزنن و جواب بدن

سلام.مشهد بودم و شما و خانواده رو دعا کردم.امید وارم امسال هم عید به همه تون خوش بگذره.سلام من رو به همه گل های بهاری که به خاطر آلرژی مدت هاست از اون ها دوری می کنم برسون.بگو تقصیر من نیست.

سام..
عزیزم یاسمن جان...سال جدید هم داره میاد من که اصلا حال و حوصلشو ندارم..
ولی شما امیدوارم بهت خوش بگذره..
و سالی پر از موفقیت رو پیش رو داشته باشی..
فرشته هاتو ببوس از قول من..
قربانت:ملی

سلام. خوبی.
پیشاپیش سال نو مبارک...
دیگه به من سر نمی زنی!؟
تولدت هم مبارک
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله! بشی
بای بای

هزار و یک روزنه 1383/12/28 ساعت 23:42

تولد و سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم ...
منم فروردینیم یاسمن خانم:)
خونه ما هم بساط شیرینی خونگی براهه...آخ که چقدر خوشمزه است...
خوش بگذره....

پسرک تنها 1383/12/28 ساعت 23:46 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز .....زمستون هم داره با تموم خوبی ها و بدی هاش تموم میشه .......یه سال دیگه هم داره با بهار شروع میشه .........خیابون ها حال و هوای عید رو میدن ........//////......آن روزها رفتند ، آن روزهای عید . آن انتظار آفتاب و گل ، آن رعشه های عطر در اجتماع ساکت و محجوب نرگسهای صحرایی که شهر را در آخرین صبح زمستانی دیدار می کردند . بازارها در بوهای سرگردان شناور بود ، در بوی تند قهوه و ماهی . مادر بود که می رفت بازار و باز می آمد با بسته های هدیه با زنبیل پر باز باران بود که می ریخت ، که می ریخت

سلام
سال نو مبارک
تولدت هم مبارک
قدر این دوستای خوب رو بدون.
ایشاللا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ساله بشی(شوخی کردم بابا ... کی می تونه طاقت بیاره؟)
بهرحال زنده باشی...

ارواح 1383/12/29 ساعت 04:33 http://spirits.blogfa.com

سلام...سال نو با دوستانی چون شما که به باوراهورائیم باشگون است وپویا...به شما وخانواده محترمتان که برایم گرامی وعزیزید شاد باش میگویم ....ضمنا تولدت مبارک تعطیلات خوش بگذره....احمد ......یاهو

سلام دوست خوبم٬ ظاهرا من یکم دیر رسیدم٬ به هر سال نو مبارک٬ همیشه مثل بهار سبز باشی٬ من آپدیتم٬ آخرین ارسال امسال...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

روزبه 1383/12/29 ساعت 09:37 http://www.roozat.blogfa.com

سلام.امیدوارم امسال هم کلی کنار خانواده خوش بگذرونی و سال نوی شما هم مبارک باشه.
یه مدتی وبلاگت باز نمیشد می خواستم بگم که آدرسم یه تغییر کوچولو کرده(از این به بعد تو بلاگفا می نویسم نه پرشن بلاگ)

سلام یاسمن جان چه طوری خوبی‌؟ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشی و هیچ غمی نداشته باشی سال نو رو بهت تبریک میگم انشالله که سال خوبی داشته باشی و چهارشنبه سوری هم بهت خوش بگذره .. انشالله شمال هم خوش بگذره و از این چیزا که میسازین یادت نره واسه ما هم بیاری آخه ما چشم به راهیم .. امیدوارم امسال بهتر از پارسال باشه یه سری بزن خوشحال میشم .. منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید ||‌ پسر جنوب ||

یا مقلب القلوب و الابصار ** یا مدبر اللیل و النهار ** یا محول حول و الاحوال ** حول حالنا الی احسن حال ... با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار ...باز فرشته بهاری از راه رسید و بر فراز کوهساران و دشت ها پرواز کرد و عصای جادوئیش را بر کوی و برزن کشید یک بار دیگر ترانه های شادی را بر دل پرندگان الهام کرد و راز شکوفه را بر گوش شاخساران خواند . و سر سبزی و نشاط و باران را برای انسان از بهشت سوغات آورد تا نویدی برای نیکوکاران و مرحمی بر دل های سوخته منتظران باشد... فرا رسیدن نوروز که خود رمز و نشانی از نو کردن دلها و دیده هاست مغتنم می شمارم و برای شما مبارکی و شادی آرزو می کنم ././ التماس دعا

محمد 1383/12/30 ساعت 10:50 http://mehr.blogfa.com

تولدت مبارک!

ساحل 1383/12/30 ساعت 18:22

یاسی جونم تولرت مبارک

یاسمن عزیز سلام...
سال نو مبارک...
دعا که یادت نرفت...
پاینده باشی..
یا حق.

مریم 1384/01/01 ساعت 15:55 http://iranreiki

سلام یاسمن جونم..سال نو مبارک..امیدوارم سالی سراسر نور و شادی و بر کت در پیش رو داشته باشی و سالها در کنار خانوادت شاد و سلامت و سرحال زندگی کنی...حق پناهت گلم.

احمد رضا 1384/01/01 ساعت 18:57 http://fasa.blogsky.com

سلام، حال شما؟ عیدتون مبارک، صد سال به این سال ها، کسی که از امید میگه باید هم شروعی بهاری داشته باشه...
امیدوارم سال خوبی رو کنار خانواده محترم داشته باشید...
امیدوارم کنار پدر و مادر سال خوبی رو شروع کرده باشید و مثل همیشه امسال هم از زیبایی و نزدیک شدن بگید، شاید تنها چیزی که تکرار اون زیباست...
دلم می خواست در مورد بقیه گل نوشته های دیگرتون مخصوصا در مورد مبلغ دروغ هم بنویسم ولی ترجیح دادم سال نو رو فقط با زیبایی شروع کرده باشم...
لطفا عید رو از طرف من به همه تبریک بگید، به آقای دکتر،نگار خانم، آقا اشکان،خاله مریم، پدر و مادر گرامی، دایی عزیزتون و همه اون هایی که در این مدت اسمشون رو با امید بر زبان مجازی جاری میکردین و خواهید کرد...
موفق و پیروز و سبز باشید...
خدانگهدار.

سلام عزیزم
سال نو وتولد ت که همزمان با بازشدن شکوفه هاست مبارک.
سال نو رو به همه اعضا خانواده تبریک بگو و اشکان گلت رو ببوس.

یاسمن عزیز سلام....
تولدت مبارک....
راستی ببخش که دیر تولدت رو تبریک گفتم...
پاینده و زیبا باش.
یا حق.

به به چه روزهای خوبی در پیش داری.خوش بگذره.بهاران خجسته باد دوست عزیزم.

سلام یاسمن جون ! ماما ن مهربون! اولا سالروز تولدت رو صمیمانه بهت تبریک میگم دختر بهار !
بعدشم: فرا رسیدن سال نو و بهار زندگی رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و سعادت و تحولات عالیه و رسیدن به « بهترینها » رو برات دارم.

پاینده باشید و در پناه حضرت دوست٬ بهاری

سلام :)

سلام خوبی....عید شما مبارک امیدوارم که سالی همراه موفقیت روز افزون داشته باشی

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد