چند خبر مهم!!!

امروز روز آغازین است

تا آغوش بگشایم

بر رفاه و سعادتی که

همواره در حال فزونی است...

اومدم فقط چند تا خبر بدم و برم... اول این که زنگ زدم امیدان و کلی دعواشون کردم که بلاگ اسکای رو فیلتر کردن!!! اونا هم کلی معذرت خواهی کردن و گفتن شنبه ساعت 11 با رئیسمون صحبت کنید! ما هیچ کاره ایم!!! امروز صبح که زنگ زدم آقای رئیس گفتن که در مورد مشکل شما با من صحبت کردن و الان بلاگ اسکای دیگه فیلتر نیست میتونید ببینید و کلی هم عذر خواهی کردن و گفتن باور کنید تقصیر ما نیست و میدونیم که این کار فیلترینگ کار بسیار زشت و قبیحیه!!! چرا قیافه تون این شکلی شد؟ به جون خودم راست میگم. اصلا تا حالا دیدید من دروغ بنویسم؟ خودم هم باورم نمیشد انقدر کلامم برش داشته باشه!!! به هر حال فعلا این مشکل بلاگ اسکای حل شد...

دوم این که دوربین خریدم سونی دیجیتال.... اینم برای اون دسته از دوستان خوبی که هی میگفتن بلاخره دوربین خریدی یا نه!

سوم این که بعد از یازده روز استراحت فردا باید برم سر کار!!! و تا 26 خرداد که امتحانات هست هفته ای سه روز رو میرم.

و چهارم این که دیروز رفتم بخیه دستمو بکشم یکی از همکلاسی های دانشگاهمو که اونجا نرس بود دیدم که دقیقا 15 سال از هم بیخبر بودیم...و مجبور شدم برای این که آبروی چندین و چند ساله ام نره با این که تیغی که نخها رو میبرید کند بود و خیلی درد کشیدم هیچی نگم... و البته دوستم خیلی از کند بودن تیغ ناراحت بود ولی تیغ دیگه ای که کند نباشه در اون بیمارستان خصوصی!!! نبود... اما در عوض هر کاری کردم ازم پول نگرفتن (قابل توجه سانی و پست امروزش!!)  

و پنجم این که میدونم پست امروزم خیلی مسخره بود!!!

خوب من هم اینجا مینوسیم هم بلاگفا تا بچه هاییی که نمیتونن بیان تو بلاگ اسکای برن بلاگفا و پستهامو بخونن...از سانی عزیزم هم ممنونم....

 

نظرات 14 + ارسال نظر

اولا دوربین مبارک باشه
دوما که مشکل بلاگ اسکای تو اصفهان هم حل شد P:

محمد 1384/03/07 ساعت 21:39 http://mehr.blogfa.com

سلام.دوربین مبارک.حالا لینک بلاگفا رو عوض کنیم؟ همین بلاگفا بهتر بود ها.

سلام عزیزم...دوربینت مبارک...

سلام!خوبه خودت می دونی!!

منصور همایون 1384/03/08 ساعت 01:43

سلام وتشکر از وبلاگ خوبتون من اونو اتفاقی وقتی داشتم دنبال مطلب در مورد گلد ماین میگشتم پیدا کردم حتما در مورد مصوبه مجلس سه روز پیش شنیدین که ممنوع شده ولی یکی از دوستان اصرار داره ثبت نام کنم نظر شما چیه خواهشمندم جواب بدین ایا با وجود این مصوبه وممنوعیت گلد ماین ایا صلاح هست ؟ منتظرم با تشکر.

قدرت قلمتان زیباست.ممنون که به صحرای مناجات من سر زدید

الحمدلله انگاری این فیلتر بلاگ اسکای اکثر جاها باز شده.
حالا وقتشه با دوربین جدیدت یه عکس از دست بخیه خورده ت بندازی تا ما مطمئن شیم حالت خوبه!
ضمنا از کی برنامه آشپزی شروع میشه من ساعتامو باهاش تنظیم کنم؟

دوربین نو مبارک.
بعد هم اینکه چرا از کارت امیدان استفاده می کنی؟
من از سپنتا استفاده می کنم و خیلی هم راضیم.
در آخر اینکه یاسمن جون خیلی هم خوب حرف زدی. این که نوشته هات خوب بود یا نه رو ما باید بگیم که ما هم می گیم خیلی هم خوب بود.

بابا صحبت! دوربینتون هم مبارکه . من شیرینی میخوام. مامان این خانومه بهم شیرینی نمیده. شیرینی میخوام. اااااااااا.

مهدی 1384/03/09 ساعت 04:12 http://www.rasanic.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
اگر پیش خودتون نمیگید چقدر این پسره گیر میده اون ژیشنهادم رو تکرار میکنم.
ما در سایتمون وبلاگ میدیم از نظر سرعت و امکانات فنی خیلی بهتر از سرویس های وبلاگ معمولیست.اگر خواستید بهم ایمیل بزنید

پسرک تنها 1384/03/09 ساعت 14:38 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ...خوشحالم دستت بهتره ............اگه متن هایی که توی بلاگفا میزنی با این جا فرق داره آدرست رو برام بزن .........یا بزن توی وبلاگ که بتونم برش دارم ....ممنون میشم

سلام یاسمن جان دوربین نو مبارک اما کاشکی canon می گرفتی ... دوم اینکه بلاگ اسکای تو بندر عباس هم فیلتر بود و بعد درست شد.. واسه انتخابات دیگه...سوم اینکه من به روزم و منتظر شما....خوش باشی

مریم 1384/03/10 ساعت 02:43

سلام یاسمن جان

دوربینت مبارک!

محمدرضا 1384/03/11 ساعت 18:34

دوربین مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد