به بهانه روز معلم...

گاهی اوقات بهترین هدیه میتونه یه بغض باشه... بغضی که از خوشحالی دیدن تو...  تو گلو میترکه... میتونه قلبی باشه که به شوق دیدنت تو سینه تندتر از همیشه میزنه جوری که میخواد از سینه بیاد بیرون تا بهت بگه که چقدر براش عزیزی... میتونه یه صدای پر از ارتعاش باشه صدایی که از عشق دیدن تو میلرزه تا بگه که چقدر از دیدنت شاد شده...  این هدیه ها از تموم هدیه های بزرگ و مادی دنیا پر ارزش ترن چرا که همیشه تپش قلب اون عزیزو رو سینه ات حس میکنی... گرمای وجودشو وقتی تو رو تو آغوشش گرفته حس میکنی و صدای لبریز از محبتش که به شوق تو میلرزیده تو گوشت طنین میندازه و تو رو لبریز شوقی مضاعف میکنه... من امروز به اصرار گلناز (خواهر وسطی...) بعد از ماهها بدون ماشین از خونه زدم بیرون اشکان کوچولو رو که کلمه ددر رو به عشق بیرون رفتن یاد گرفته سوار کالسکه کردم و با نگار که ماهها بود تنها و پیاده جایی نرفته بود زدیم بیرون... عجب هوای عالی بود تو راه برگشتن یکی از شاگردامو دیدم شاگردای پارسالمو که به خاطر بارداریم کلاسشونو به کس دیگه ای سپرده بودم...  وقتی نگاهش تو نگاهم افتاد باور کنید برق شوق  رو تو چشماش دیدم... دو سه قدم آخر رو که مونده بود تا به من برسه دوید و منو با ناباوری تو آغوش گرفت... بارها و بارها بغلم کرد بوسید و با صدای لرزان فقط میگفت دوستتون دارم... باورم نمیشه باورم نمیشه شمایید و انقدر با احساس منو تو آغوشش گرفته بود که بغض منم ترکید... وقتی از عشقی که بینمون رد و بدل میشد فارغ شدیم نگاه کردم دیدم گلنازم داره گریه میکنه و رهگذرها دارن با تعجب نگاهمون میکنن... اون فرشته با من تا سر کوچه مون اومد داشت میرفت کلاس کنکور... حس کردم امروز بهترین هدیه روز معلم رو گرفتم... شایدم بهترین هدیه ای که تو این سالها گرفته بودم... یه عشق ناب و خالص... هدیه ای که هرگز نه میشکنه نه پاره میشه نه تموم میشه... یه هدیه گوشه قلبم که هر لحظه تکرارش قلبمو لبریز شوق میکنه. آتنای عزیزم ممنونم به خاطر هدیه ای که تار و پودش از عشق و صداقت بود...

نظرات 23 + ارسال نظر
ویولت 1384/02/13 ساعت 14:14 http://violet.special.ir

روز معلم به یاسمن گل مبارک و چه صحنه قشنگی بوده

سانی 1384/02/13 ساعت 14:26 http://sani.hadi77.com

روزت دوباره مبارک و چه شاگرد و چه معلم خوبی

deniz 1384/02/13 ساعت 14:42 http://denizjoon.blogfa.com

روز معلم را تبریک میگویم

این چیز تازه ای نیست تو همیشه محبوب شاگرداتی دوستت دارم

نازمهر 1384/02/13 ساعت 15:08 http://joojoo.hadi77.com

یاسمن جون من فقط می تونم بگم خوش به حال تو که انقدر خوبی.
این خوبی تو هست که عشقت رو توی دل اون شاگردت زنده نگهداشته.
یاسمن جون بهت غبطه می خورم. کاش یه ذره از خوبی تو رو داشتم.

ساناز 1384/02/13 ساعت 15:22 http://www.aysooda.com/

روزت مفارک

۱۰۰۱روزنه 1384/02/13 ساعت 15:22

مگه نمیدونی دیدم معلمی که دوسش داشتی چقدر مزه میده؟!

نمیشه ما هم شمارو ببینیم یاسمن جون؟

دریا را در آغوشت می تکانم
تا دریا باشی
منم به نوبه خودم این روز رو بهتون
تبریک میگم و براتون عمر با عزت طلب میکنم
درست می فهمم چی میگید چون امروز ندا شاگردم
وقتی منو در آغوش گرفته بود و چشماش پر اشک شد معنی عشق رو فهمیدم
لینکتون رو میذارم
با احترام

اتابکم 1384/02/13 ساعت 16:49

مبارک

محمد 1384/02/13 ساعت 16:51 http://mehr.blogfa.com

سلام.روزت که روز با صفای معلمه، مبارک باد.چه متن قشنگ و خاطره خوندنی ای بود.معلمی واقعا کار پیامبرانه.

پویا 1384/02/13 ساعت 17:31 http://eteraz.blogsky.com

سلام ... احساس شاگردتونو درک می کنم...
با یکی دو روز تاخیر : روزتون مبارک باشه...

اره یاسی جونم هدیه های معنوی چیزایی هستن که هیچ وقت محو یا فراموش نمیشن!

ارغوان 1384/02/13 ساعت 20:59 http://

معلم عزیزم روزت مبارک
فقط می توانم بگم دلتنگم

فاطمه 1384/02/13 ساعت 21:23

سلام ...یاسی جونم....خوش به حال ون شاگردت که تو رو دید و تونستبهت بگه دوست داره..من که اونروز اومدم پیشت دوروورمون شلوغ بود نشد باهات راحت باشم..........ولی از همینجا میگم که خیلی ماهی خیلی عزیزی خیلی خیلی خیلی..........دوست دارم خیلی زیاد...

وای چه شاگرد خوبی و چه معلم خوبتری که اون شاگرد اینقدر دوسش داشته و یه همچین هدیه ای داده بهش. یاسی جونم مبارکت باشه این هدیه ی قشنگ!

واقعا خوش به حالت ...

سلام سلام
به به
همین هدیه هاست که میومنه
فکر نمیکنیم این صحنه فراموش شدنی باشه
چون وقتی با خلوص نیت عملی انجام میدی
و ابراز محبت میکنی
به این راحتی ها اثرش از بین نمیره

yasaman joon salam
behet tabrik migam
eshgh dotarafas..
vaghti to asheghane be shagerdat eshgh mivarzi
onha ham bayad intor ghashang doset dashte bashan
hazrate molla mige:
har kas ke be man kalami yad bedahad mar bandeye khod sakhte ast
payande bashi
ya hagh.

شیرین 1384/02/14 ساعت 16:27

سلام یاسمن جون

امیدوارم همیشه در کارت موفق باشی.

منم روزتونو با تاخیر البته تبریک میگم.
از تصور اون صحنه اشک منم دراومد.

ارغوان 1384/02/16 ساعت 23:53

سلام چقدر اتنا خوشحال بود کاشکی من هم با اتنا بودم

آتنا 1384/02/18 ساعت 22:12

سلام عزیزم

از این همه احساس ناب ممنونم

[ بدون نام ] 1384/02/22 ساعت 11:58

bhazam ye seri kose shr az ye dokhtar bache ke bazam ehsasti shode va ye seri cvherte pert sare ham karde va tahvvile bagheye mede va ona ham mesle ien ke baze aval mebenan nazar medan
kose nane hame dokhtara man ke az har cho dokhtare badam meiad az ien dastnhaye ham ke khodet nevshti man dastan khodet ro bishtar ghabol daram va ien ke dastane zendegi khodet behatre ta ien kose sherha hesabi khandidam man ke halam hesabi be ham khord vaghti iena ro khondam
hamintor dostam
alan ba khodesh fekr mekone cheghadr ehsas dare bande nago taze dare bve oje hal merse vali ye dafe hame chio kharab meshe bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد