عید شما مبارک

Ashkan2
نظرات 24 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ زیبایی دارید نوشته هاتون هم عالیه
اگه گمت نکنم بازم مزاحم می شم

یاسمن جون سلام...
واقعا دلم واسه ی وبلاگت تنگ شده بود..
خدا این عزیز دل رو برات حفظ کنه....
ببوسش...
پاینده باشی...
یا حق.

شیرین 1384/01/18 ساعت 14:41

سلام
امیدوارم این آقا کوچولوی ناز مثل مامانش انسان خیلی خوبی بشه.

سلام چقدر ماهه افرین خوب چیزی خلقت کردی چی گفتم من دوباره قاط زدم انگار

سلام چقدر نازه
ممنون که عکسشو نشون دادی
خدا برات نگهش داره
عکس خواهرش چی شد؟

سلام. ماشالله... خدا حفظش کنه.

مریم 1384/01/18 ساعت 21:15 http://iranreiki

یاسمن جونم سلام...امیدوارم عید خوش گذشته باشه و سال خوبی رو شروع کرده باشی...برای سر دردت ریکی میفرستم خانومی امیدوارم زودتر خوب خوب بشی و همیشه سرحال و شاداب باشی.

سام..
وای یاسمن چگده بزرگ شده این فرشته کوچولو..
خیلی ماهه..!
اسفند براش دود کن همیشه..
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننن

سلام.خوشحالم که اومدید.اشکان خوشگل رو خدا حفظ کنه.ضمنا چه قدر شبیه باباشه!(همین جوری حدسی گفتم.)

سلام .. خدا نگهش داره واستون ..

نفیسه 1384/01/19 ساعت 01:40

سلام یاسمن جون

ماشاالله.....ماشاالله .....هزار هزار ماشاالله

الهی جان چقدر اشکان کوچولوی مامانی واوشولو موشولو این جا ناز ه


الهی فداش بشم من من عاشق بچه یاسمن جونم مخصوصآ اگه مثل اشکان خوشگله خوردنی باشه



توروخدا براش اسپند دود کن و از طرف من اون لپای شیرینشو ماچ کن


فدات بشم از روی ماه اشکان کوچولو ببوس مواظب نگار جونم باش بای بای

چه بزرگ شده این اشکان کوچولو P:

سلام یاسمن جان میبینم که وبلاگت داره میشه فوتو بلاگ اشکان ...خیلی خوشکل شده ...یه سرم به من بزن منتظرم

سانی 1384/01/20 ساعت 18:25 http://sani.hadi77.com

آخی چه اشکان نازی.
شاد باشی ببوسش.

س

وای خدا چه خوردنی است !

سلام یاسمنِ گل
اولین دفعست که اومدم وبلاگت و راستش به خاطر عکس اشکان اومدم P:
شاد باشی

گرگ 1384/01/21 ساعت 01:28 http://www.nicakhtar.com

به به عمو زو نگاه کن ماشاالله از ما که گذشت ان شاالله عروسی اشکان جان. تو هم که آخر معرفتی

سلام/آیا مایل به تبادل لینک هستی/تکنیک های کاربردی/موفق وپیروز باشی

سلام یاسمن خانوم
ماشاالله خیلی نازه. از روی ماهش ببوس و حتما براش اسفند دود کن...
ماششششششششششششششاالله....

شهره 1384/01/21 ساعت 12:54 http://shohre.blogfa.com

سلام سال نو مبارک. این پسرتون چشاش مثل سرندیپیتی می مونه . ماشاالله خدا ببخشه.

سلام علیکم
به صورت اتفاقی وبلاگتون رو دیدم.تمام ارشیو هاتون خوندم خیلی خیلی زیبا بود.صحیح تر بگم به نظر من وبلاگ نویسی نبود یه جور درد دل یا یه جور نیایش بود.
..ما هم توی سایتمون یک سفحه نیایش داریم یه سری بزنید و نظری بدید خوشحال میشم

www.rasanic.com/pray

ضمنا یک پیشنهاد دیگه ما توی سایتومن وبلاگ میدیم نه به صورت عمومی فقط به یک سری افراد خاص(فکر نکنید میخوام کلاس بزارما) اینجا رو که دیدم خیلی خوشم اومد در عین حال میدونم که بلاگ اسکی مشکلاتی داره و ضمن وبلاگ ما از نظر فنی خیلی بهتره سرعت ها هم خوبه در ضمنا یک ایمیل اختصاصی و ۵۰ مگ فضا هم به هر نفر میدیم.پشتیبانی فنی برای قالب اینها هم داریم.فکراتون رو بکنید وبلاگ های ما رو هم روی سایتومون ببینید خوشحال خواهیم شد از این به بعد در خدمتتون باشیم منتظر جوابتون هستم

هزارو یک روزنه 1384/01/23 ساعت 10:29

عید تو هم مبارک کوچولو:)

دلارام 1384/01/27 ساعت 22:42

خیلی خیلی خیلی نازه منم از اینا میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد