اشکان بین گلها

نظرات 18 + ارسال نظر
سانی 1384/03/19 ساعت 11:46 http://sani.blogfa.com

اوووووووووول چه ماهه این پسر خدا نگهش داره

وااااااااااااای چه نازه
آدم دوست داره یه گاز از لپهاش بکنه

سلام
اشکان کدوم یکیه؟
تو این عکس که ۲۶ تا گله؟
منم خواستم یه چیزی بگم مادر بچه خوشش بیاد
:))

پویا 1384/03/19 ساعت 14:31 http://itx.caspianblog.com

یاسی خانم ما به فکرتون هستیم...طی ماهای آینده داریم برنامه های زیادی رو داریم!!!!

حسین 1384/03/19 ساعت 19:45 http://c3s.blogfa.com

بابا بکش بکش راه انداخته هیچی نشده که.........

بنفشه 1384/03/20 ساعت 00:17

سلام!اینم نظر!
واییی!!چه بچه خوشگلی!موش نخوردش الهی!الهی دورش بگردم!الهی فداش بشی!الهی بمیرم!کدومش اشکانه؟!اون گله یا اون بچه هه!!!

خوشت اومد؟!!
نتیجه:
پسر خوب و مهربون پسر اوا خواهر می باشد!
اعتراف:
پس چی شد این له کده ما!!

پسرک تنها 1384/03/20 ساعت 15:41 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز .....اشکان کوچولو چه بزرگ و ناز شده ........

مریم 1384/03/20 ساعت 16:23

وای عزیزم چه نازه ماشالا!!!!!

سلام به یاسمن خانم
باید اشکان کوچولو بگه تو گلی گل منم
خیلی نازه اگه دم دستم بود یه گازه کوچولو می گرفتمش
موفق باشین
یا حق...

سلام بچه ها
من اپ دیت شدم یه سر بزنین بخونین ونظرات قشنگتون رو برام بنویسین تا تو وبی که متعلق به شماست جا بدم سر فرصت وبلاگت رو می خونم
منتظرم تا بعد یا حق

وای الهی قربون سر ش برم که انقدر سفید برفی و ناز ای جانم ....دلم خواست بوسش کنم ...وای ننه بر عکس نگار سفید برفیه اخ جونم یاسمن جون من این عکساشو با اجازت می دزدم (لولللللل)میخوام sava کنم

خیلی خوجله

سلام یاسمن جان اشکان کوچولت چه خوشکل شده اینقدر عکس بچه تو تو وبلاگ نزار خدا نکرده چشمش میزننا...پیش ما بیا و اشکانو هم ببوس

سلام / ماشاءالله / اپ دیتم / اگه مایل بودید که موقع آپ دیت بهتون خبر بدم و اگه دارید و اگه خواستید آی دی تونو بدید

خداحافظ

سلام ... بعد از مدتی اونلاین شدم .. بعد از این مدت که یه سری اومدم به نت زدم و اولینی وبلاگی که بهش سر زدم وبلاگ تو بود که بهترین و قشنگترین هدیه برای من بعد از مدتها عکس ناز اشکان هست .. خدا برات نگهشداره .. در پناه حق

محمدرضا 1384/03/24 ساعت 03:17

سلام.
اولا که خدا حفظش کنه.
ثانیا که می بینم که دوربین دیجیتال رو بستین به کار ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد