قانون خلاء

 اقیانوس هستی

در بخشش نعمات 

دست و دلباز است...

یه قانونی به نام قانون خلاء وجود داره که میگه اگه هر چیزی رو دلت میخواد باید جاشو خالی کنی تا کائنات برای این که اون خلاء رو پر کنه اونی رو که میخوای بهت بده!!! مثلا دلت یه لباس نو میخواد؟ کمدت رو بریز بیرون و هر چه رو که نمیخوای ببخش... اینطوری جا برای اون چیزی که میخوای باز میشه... باور کنید من این رو بارها امتحان کردم... مدتهاست که هر چیزی رو که نمیخوام بلافاصله میدم به اون کسی که میدونم نیاز داره. این حتی در مورد پولهاتون هم صدق میکنه اگه تو این دنیا خساست به خرج بدید در هر موردی حتی در مورد محبت کردن به دیگرون اونوقت کائنات هم در مورد شما خساست به خرج میده... پس بخشنده باشید تا سرازیر شدن ثروت بیکران هستی رو به سمتتون تجربه کنید...

پی نوشت... راستی من دیروز لثه ام رو جراحی کردم حالم هم خوبه ...

پی نوشت دو... دندون فراریم که یادتونه؟ همون که از ریشه در اومد و دکتر گذاشت سر جاش؟ دیروز جراح گفت که باید بکشمش و به جاش ایمپلنت کنم.... دو هفته دیگه یه جراحی دیگه و کاشت یک دندون جدید...برام دعا کنید...  راستی اگه نتونستید تو این وبلاگ برام  کامنت بزارید میتونید اینجا برام کامنت بگذارید...ممنون

نظرات 8 + ارسال نظر
سانی 1384/04/01 ساعت 13:50 http://sani.blogfa.com

اوووولللللللللللللل

خدائی 1384/04/01 ساعت 14:01 http://khodaei.blogsky.com

سلام
خیلی عالی مینویسی
و عالمانه
موفق باشی

محبوبه 1384/04/01 ساعت 14:26

سلام یاسمن خانم. من چند روزه که وبلاگ شما رو می خونم. خیلی از نوشته های قبلیتون رو هم خوندم. نوشته های دلنشینی دارید.
پست امروز خیلی به دلم نشست. روی یه کاغذ نوشتمش و زدم کنار میز کارم.
موفق و شاد باشید.

علی 1384/04/01 ساعت 15:20

سلام یاسمن نازم باز مثل همیشه از خواندن نوشته زیبایت لذت زیادی حاصلم شد.
قربان یاسمن عزیز خودم وممنون که بهم سرزدی/بوس

مریم! 1384/04/01 ساعت 17:58 http://3sh.persianblog.com

سلام عزیزم ! تو کامنتا دیدم از نویسنده ی دریای زندگی خواستی که هر وقت آپ کرد بهت بگه ! حالا آپ کردم و اومدم خبرت کنم ! و چون وقت ندارم با عرض پوزش نوشتت رو بعد میخونم !

حالا خوندم ! قشنگ بود ! جالب گفتی ! مD

حالا خوندم ! قشنگ بود ! جالب گفتی ! مD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد