ابراز عشق...

چند بار تا حالا به کسی که دوستش داشتید ابراز عشق کردید؟ به مادرتون... پدرتون... دوستتون ... فرزندتون یا همسرتون؟ ابراز کردن احساسات درونی مون هم خودمون رو آروم تر میکنه هم به طرفمون می فهمونه که تا چه اندازه برامون ارزش داره... چند بار تا حالا از این که به اونی که دوستش دارید عشقتون رو ابراز نکردید پشیمون شدید و به خودتون قول دادید که این بار که دیدمش این بار که باهاش حرف زدم بهش می گم که چقدر برام عزیزه میگم که دوستش دارم و باز با دیدنش زبونتون بند اومده...  چند بار به خودتون گفتید که دوستت دارم!!!  ما حتی فراموش کردیم که خودمون رو چقدر دوست داریم...  من هر بار که خودمو تو آینه میبینم به خودم میگم که دوستت دارم!!! باور کنید که دیوونه نشدم سرم هم به جایی نخورده اینا رو هم از خودم در نیاوردم... حالا امتحانش مجانیه از این به بعد هر چند باری که خودتون رو تو آینه دیدید به تصویرتون بگید که چقدر دوستش دارید ... اینجوری کم کم  یاد میگیرید که به دیگران هم ابراز عشق کنید... ما تو خونه همه این کارو میکنیم هر بار که هر کدوم حس کردیم که لبریز عشق هستیم به هم میگیم که دوستت دارم... حتی نگار گاهی وسط غذا خوردن میگه مامان  بابا دوستتون دارم... چرا؟ چون ما هزاران بار این جمله رو جلوی نگار به هم گفتیم تا یاد بگیره که احساسشو در درون قلبش محبوس نکنه... شما جزو کدوم دسته اید؟

نظرات 24 + ارسال نظر

سلام یاسمن عزیز.
تا حالا چند قدم به خدا بیشتر نزدیک شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه به اندازه ی کافی بهش نزدیکی، بهش بگو که حسابی تنها موندم!!!!!!!!!!!!!

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن !

لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، بدون فیلتر و با پشتیبانی 24 ساعته را احساس کنید.

سام...منم جزود هومن دسته ام که ابراز میکنم تا میتونم ..تا اونجایی که ارزشش رو از دست نده چون خیلی کلمه ی بزرگ و پر مفهومیه..وباید به جا بکار بره.منم سعی میکنم همیهس به کسایی که واقعا دوسشون دارم بگم..! منم عقیده دارم که باید گفت..! :)
دوست دارم..فرشته های گلتو ببوس..
راستی دوربین رو گرفتی باید تو هر پست عکس فرشته هاتو بزاریاااااااااااااا ...میگم باید چون واقعا دلم براشون تنگیده.!
بوس بای
فدات :ملی

مهدی 1384/02/09 ساعت 22:54

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
حیلی قشنگه زندگی اینطوری یه رنگ دیگه میگره یک رنگ گرم نمیشه وصفش کرد اما یک سوال اگر ادم کسی رو نداشته باشه بهش بگه دوستت دارم بایدچی کار کنه

[ بدون نام ] 1384/02/09 ساعت 22:56

کاملا باهات موافقم. من هم از اون تیپایی هستم که به طور معمول خیلی قربون صدقه میرم. ولی هنوز یاد نگرفتم که به خودم بگم دوستت دارم. حالا باید اینو هم امتحان کنم

سلام
شما خیلی خوب مینویسید
میخوام که در قسمت پیوندهاتون باشم اگه امکانش هست
ممنون میشم

نازمهر 1384/02/09 ساعت 23:28 http://joojoo.hadi77.com

یاسمن جان اون کامنت بی نام و نشونه مال منه ها. یه وقت جا نخوری

خوب این ابراز محبت هست
من بیشتر دوست دارم با عملم نشون بدم
البته ابراز محبت زبانی هم به جای خودش خیلی خوبه
ولی اگه زیاد بشه ارزشش رو از دست میده
یه مرزی داره دیگه

سانی 1384/02/10 ساعت 08:07 http://sani.hadi77.com

من این کار رو کردم ولی پشیمونم :((
موفق باشی

سلام یاسمن عزیز٬ کجایی٬ ما رو به کلی فراموش کردی دیگه آره؟ مطلبت رو هم خوندم٬ آفرین مثل همیشه قشنگ بود...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

یاسی جان به نظر منم که واقعا حرف درستیه. آدم اول باید خودشو دوست داشته باشه تا بتونه به بقیه هم ابراز علاقه کنه.

ساحل‌ 1384/02/10 ساعت 12:22 http://sahel65.blogfa.com

یاسی تو که منو میشناسی من قلبم سره زبونمه اصلا نمیتونم ابراز نکنم و راستی قابل نداشت تو ارزشت خیلی بیشتر از این کادو های کو چو لوئه
دوست دارم

خدائی 1384/02/10 ساعت 14:42 http://khodaei.blogsky.com

سلام
موضوع جالبیه
فقط طرز و روشش مهم
اینم یه طورشه دیگه
موفق باشی

محمد 1384/02/10 ساعت 14:45 http://mehr.blogfa.com

یه خاطره: توی ایامی، به دلایلی با خانم حرفم شده بود!مثلا با هم قهر بودیم.رفته بودم توی کتابفروشی گویا توی خیابون کریم خان.همین جوری از سر بی حوصلگی کتاب ها رو ورق می زدم.رسیدم به یه کتاب که از همین حرفهای یاسمن توش بود.نوشته بود که تا حالا شده از سر کار و همین طوری سرزده زنگ بزنید خونه و احوال خانم رو بپرسید؟ همون جا احساساتی شدم و دیدم راست می گه.با موبایل زنگ زدم و خانم که گوشی رو برداشت، خیلی گرم سلام کردم.اول تعجب کرد! بعد گفت که می خواسته الان به من زنگ بزنه.وضع خوبی شد.حس کردم اگر به من بود و این غرور مردونه عجیب غریب، حالا حالا ها زنگ نمی زدم.توی دلم از نویسنده اون کتاب تشکر کردم.و حالا از یاسمن که این حرف ها رو می نویسه.

عاطفه 1384/02/10 ساعت 15:19 http://khatereha.blogfa.com

وبلاگ قشنگی داری. مطمئنا باید انسان به هر کس که لایق عشق ورزیدن باشه ابراز عشق کنه. این میتونه بهترین خاطره برای دوستان و خودمون باشه. موفق باشی.

شیرین 1384/02/10 ساعت 15:41

سلام یاسمن جان
راست می گی وقتی آدم راحت احساساتش رو نسبت به کسی که دوستش داره نشون می ده هم دوستی و علاقه دو طرف نسبت به هم بیشتر میشه و هم خود شخص احساس آرامش بیشتری بهش دست می ده و با اطمینان خاطر بیشتری با اطرافیانش ارتباط برقرار می کنه.
همیشه شاد باشی.

سلام خدمت یاسمن جان ٬ چطوری ؟ خوبی ؟ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشی چه خبر ؟ خسته نباشی .. فقط خدا کنه هر وقت دخترت بزرگ شد همینجور تو خیابون نره و به همه نگه دوست دارم !!!‌ { دو نقطه دی } .. راستی قالب وبلاگو رو عوض کردم یه سری بزن ببین چطوره .. منتظرم ... فعلا { میخوان بهت لینک بدم .. اگه مشکلی نیست بهم میل بزن و خبرم بده }
آرزومند آرزوهایت نوید || پسر جنوب ||

هزارویک روزنه 1384/02/11 ساعت 07:50

تا دلت بخواد احساسمو گفتم ولی نمیدونم چرا به پدر و مادر گفتن لامصب انقدر سخته:)

راستی منم کنون دیجیتالی توصیه میکنم.گرفتی عکساتو بذار ما هم لذت ببریم.

کم پیدایی یاسمن جون!

سلام یاسمن جان
نکته ظریفی بود.خیلی خوبه که آدم بتونه همه احساسات درونیش ، از جمله عشق ونفرتش نسبت به دیگران رو بروز بده . ولی من اینطور نیستم ( البته بیشتر در موارد خشم و عصبانیت سعی می کنم که طرف مقابلم متوجه نشه ) و خوب مسلما به خودم فشار زیادی وارد میشه:(
شاد باشی...

بنفشه 1384/02/11 ساعت 17:46 http://2561904blogsky

یاسی جون اینجوری عالیه.اما اگر من به شوهرم بگم دوستت دارم میگه بنفشه کلت خورده به جایی؟

بابا خفن!!!!بابا موضوع!!!
ما ابراز عشقمون اینجوریه:
ببین خوشکله یا با من دوست میشی یا ...تق!!(کشتمش!)

سلام یاسمن خانم دوربین گرفتی؟؟؟؟؟ به ما سر نمی زنی دلمون گرفت

ارغوان 1384/02/16 ساعت 23:41

سلام یاسمن خانم به نظر من اگر ادم کسی رو دوست داره باید بهش بگه من که میگم از گفتن این کلمه هیچ وقت پشیمون نشدم

آتنا 1384/02/20 ساعت 22:21

سلام عزیزم
من احساس میکنم که اصلا خودم رو دوست ندارم یعنی
میشه کسی خودش رو دوست نداشته باشه
ا اگه من کسی رو دوست داشته باشم بهش نمیگم
راستی من جمعه دارم میرم مشهد براتون دعا میکنم هر چند که عددی نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد