اومدم دم خونه ات حاجت بگیرم...

میدونی کی ارزش چیزایی رو که داری میفهمی؟ وقتی حس کنی یه خطر داره  تهدیدشون میکنه یا این که خدای نکرده داری از دستشون میدی... اونوقته که تازه به ارزش واقعیشون پی میبری ... همه کسانی که کنارمون هستن و به نوعی  جزئی از زندگی مون هستن... پدر... مادر... همسر... فرزند... و البته این آخری چون مظلوم و بی گناهه چون کوچیک و بی پناهه از بقیه بیشتر برات ارزش داره... وقتی حس کنی که یه خطری داره سلامتی شو تهدید میکنه اونوقت میفهمی که چقدر داشته های مادیت برات بی ارزشن چون حاضری تموم تعلقات مادی تو بدی برای دفع خطر از اون عزیزت.

 دست به دعا برمیداری و دوباره یادت میفته که یه خدایی وجود داره که همیشه فقط تو دلتنگیها ...تو غصه ها یادش میفتی شایدم گاهی تو خوشی ها از دستت در رفت و یه خدایا شکرتی گفتی!!! خلاصه وقتی دستت از زمینی ها کوتاه شد و یاد خدا افتادی دست به دامنش میشی که عزیزتو برات نگه داره ... و خدا... اونی که تمومش عشقه اونی که هرگز هیچ بنده ایشو نا امید از در خونه اش برنمیگردونه... اونی که اگه صد سالم یادش نیفتی بعد وقتی کار داشتی بری سراغش هرگز نمیگه چه عجب از اینورا!! راه گم کردی؟ آفتاب از کدوم ور در اومده؟ همیشه با روی باز منتظره تا بتونه عشق خالص و نابشو نثارت کنه... خدایی که میخواد بهمون یاد بده که اگه دست نیاری اومد سراغمون انسانی نیست اگه پسش بزنیم... مگه از روحش در ما ندمید؟ مگه هرکدوم از ما یه خدای کوچیک تو این کره خاکی نیستیم؟ مگه همه مون تو دلامون یه محراب نداریم؟  یه جای امن برای نگه داری از عشق خدامون؟ چرا در ابراز عشق خدا که در درونمون ذخیره شده و هرگز تموم شدنی نیست خساست به خرج میدیم؟ القصه! اشکان کوچولو از دیشب اسهال خونی گرفته... دیشب نصفه شب که رامین رفته بود نمونه اسهالشو بده برای آزمایش رفتم در خونه اش... خدا رو میگم... گفتم اومدم بگم که اشکان یه هدیه بود که تو به ما دادی... هدیه رو که پس نمی گیرن؟ میگیرن؟ اونم وقتی از دستای سخاوتمندی مثل تو داده بشه... اومدم بگم سلامتی شو ازت میخوام... اومدم در خونه ات و تا حاجتمو نگیرم نمیرم... ما تا صبح نخوابیدیم ولی خدا رو شکر انگار کمی بهتره... براش دعا کنید...

نظرات 24 + ارسال نظر

موافقم!

سلام عزیزم .. انشاالله که اشکان کوچولو خوب میشه .. وقتی در خانه خدا زدی مطمئن باش دست خالی بر نمی گردی .. منم براش دعا می کنم .. در پناه حق

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن !

لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، بدون فیلتر و با پشتیبانی 24 ساعته را احساس کنید.

فاطمه 1384/02/17 ساعت 17:38

سلام....امیدوارم حال اشکان عزیز هر چه زودتر خوب بشه...یاسی جون غصه نخور انشاء ...چیز خاصی نیستو حالش خیلی زود خوب میشه ...نگران نباش...من براش دعا میکنم عزیزم...

سلام :) امیدوارم اشکان کوچولو با دعای همه و لطف خدا به زودی خوب بشه.

میبینم که توی قسمت لینکات یه چیزایی اضافه کردی ولی من بین اونا...

ارغوان 1384/02/17 ساعت 19:30

سلام چرا شما ؟ ولی من خیلی براش دعا میکنم از ته قلبم از خدا میخوام که هر چه زودتر حالش خوب خوب بشه حتما صدامونو میشنوه...

سلام خانوم یاسمن من هم مثل همه دعا خواهم کرد...پیش من هم بیا

مریم 1384/02/17 ساعت 23:16

انشاالله که اشکان جان حالش بهتر میشه .

دعا
خواهر دوست من هنوز به هوش نیومده
یادته سه هفته پیش تو وبلاگم گفتم دعا کنید
اومید وارم امورات شفا بخش مثل قند و شکر صف وایستادنی نباشه

عاطفه 1384/02/18 ساعت 08:34 http://khatereha.blogfa.com

سلام
ما هم دعا میکنیم که اشکان کوچولو بزودی سلامتیش رو بدست بیاره. موفق باشید

یاسمن عزیز سلام...
عنایت حضرت حق همیشه جاری و ساری هست...
این ما هستیم که گاهی یادمون میره...
چون اونقدر درگیر زندگی مادی میشیم که همه چیز و همه کس رو فراموش میکنیم...
و گاهی یه اشاراتی میشه تا به خودمون بیایم و از غفلت بپرهیزیم...
نگران نباش...
اشکان عزیز تو هم خوب میشه...
فقط یادمون باشه که به غیر از گرفتاری هم میشه یادش کرد...
پاینده باشی..
یا حق.

شیرین 1384/02/18 ساعت 12:36

سلام یاسمن جان
راستش چند خط آخر متنت رو که خوندم خیلی ناراحت شدم. امیدوارم که خیلی زود اشکان کوچولو حالش خوب بشه حتما خبر خوب شدنش رو بهمون بگو.
راست می گی همیشه همینطور بوده آدم تا احساس خطر نکنه قدر داراییهاش رو نمی دونه و مدام از کمبودها گله داره.

یاسمن جان منتظر شنیدن خبرهای خوب هستیم.

نگران نباش یاسمن جان ... حتماْ اشکان کوچولو خوب میشه .. مواظب اشکان و خودت باش

هزارو یک روزنه 1384/02/18 ساعت 14:18

تو کامنتای امین دیدم حالش بده .ایشالا که بهتر شده باشه.

دنیز 1384/02/18 ساعت 15:43 http://denizjoon.blogfa.com

من هم دعا میکنم

پسرک تنها 1384/02/18 ساعت 18:19 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز .......وقتی متن به بهانه روز معلمت رو خوندم بغض گلوم رو گرفت ..........نمی دونم چی باید بگم ..........شاید چون هر وقت یه معلمی رو توی راهم دیدم .....راهم رو کج کردم که نگاش به نگاهم نیفته ........چون اون قدر ازش نفرت دارم ....نه به خاطر نمره .....به خاطره این که بلد نیست درس بده ....... به خاطره این که باید به زور بشینی سر کلاسش و هیچی نفهمی ...... کلاسش اون قدر خشک و بی خود هست که هر یک دقیقه برات یه ساعت تموم میشه ........در مورد اشکان کوچولو هم امیدوارم خیلی زود حالش خوب بشه ....هر چند از قدیم گفتن با دعای گربه سیاه بارون نمیاد ........یه چند تا فیلم جالب هم هست که الان حضور ذهن ندارم ......می پرسم بهت می گم .........سربلند و پیروز باشی .......یا حق

محمد 1384/02/18 ساعت 21:27 http://mehr.blogfa.com

سلام.مطمینم که تا حالا اشکان خوب شده.انشالله همیشه سلامت باشید.

سلام ... خوبی ... متن زیبایی بود... من هم متن جدید دادم ... خوشحال میشم بهم سر بزنی ... قربانت مریم

الهییییییییییی بمیرم فرشته کوچولو..:(
نگران نباش خانومی..هیچی نیست...
ایشلا زود زود خوب و خوبتر میشه!
البته ماله امروز نیست این پستت..!
و قتی رفتین با فرشته دنبال نگار حتما بهتره..
الهیی..
ببوسش.

[ بدون نام ] 1384/02/22 ساعت 12:02

man fek mekonam ien dokhtare dare zeyade ravi mekone man ke hakam az ien jor dokhtara beham mekhore man vaghean mekham begam ien dokhtare hesabi halesh kharabe melse ien ke hesabi dare mekhore man age bejaye on bodam kam mekhordam va zeyad medadam

[ بدون نام ] 1384/02/22 ساعت 12:06

benam to mesle ien ke adat dari zeyadi bokhori age kir dost dari khob man hastam age kheili koloft dost dari hulk hast

مهدی 1384/02/25 ساعت 02:41 http://www.rasanic.com

هر که خواهد گو بیا و هر چه خواهد گو بگو....کبر ناز حاجب دربان بدین درگاه نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد