دلشوره...

مشیت خدا  برای من در حد کمال است.

شاید اگه لحظه هایی که دلشوره آینده رو داریم فکر کنیم که یه نفر هست که از ما بهتر صلاحمون رو میدونه و برای لحظه های سختمون بهتر از خودمون برنامه ریزی میکنه آرامش از دست رفته مون رو به دست بیاریم... یه دایی دارم به نام مهدی که تو پست های قبلیم در موردش نوشتم که چه موجود خاصی هست ... اون همیشه میگه لحظه هایی که خوابی فکر میکنی کی دنیا رو می چرخونه؟ خدا... خوب پس اگه تو لحظه های خوابت اون میتونه همه چی رو اداره کنه تو لحظه های بیداریت هم بسپر دست اون... اما متاسفانه ما اکثر اوقات فراموش می کینیم که اون کنارمون هست... یادمون نره که خدای بزرگ و مهربونی داریم که سراسر وجودش عشق به بنده شه... و چیزی جز خوشبختی و صلاح بنده اش نمیخواد... خدایی که ما رو آفرید از روح مهربونش در ما دمید تا ما برای تعالی روحمون این دنیا رو با تموم خوبی ها و بدیهاش تجربه کنیم... اینا رو به خودم گفتم چون که هفته دیگه سه  شنبه باز جراحی  لثه دارم!!!! راستی اگه نتونستید  اینجا برام کامنت  بزارید من اینجا هم مینویسم...

نظرات 11 + ارسال نظر
پرستو 1384/03/24 ساعت 16:25 http://ice-hell.blogsky.com

سلام
این اشکان چه نااااناسه
کیت میشه؟

مریم 1384/03/24 ساعت 18:49

آرامش بخش بود.
جراحی لثه اینقدر سخته؟
آخی!

سانی 1384/03/24 ساعت 19:09 http://sani.blogfa.com

ای بابا قوی باش خانومی آره خدا هست و خیر و صلاحه ما رو بهتر می دونه جراحی لثه ترس نداره :( شاد باشی

فاطمه 1384/03/24 ساعت 21:33

عجب
از تو انتظار این حرفا رو نداریم یاسی
ما همیشه از تو کمک می خوایم ...اونوقت ........خدا همه جا هست ..خدا سراسر وجودش عشقه...خدا خوده عشقه..
اعتماد به نفس داشته باش...توکل کن به خود خدا همه چی حله....

فاطمه 1384/03/24 ساعت 21:33

خدا رو عشقهههههههههههههه

دنیز 1384/03/24 ساعت 21:34 http://denizjoon.blogfa.com

توکل به خدا یاسی جون میدونم خودت قوی تر از این حرفایی
بوس

سلام .. عزیزم خدا در هر لحظه یار و یاور ما هست .. تو هم نترس از عمل لثه .. در پناه حق

متاسفانه فقط وقت هایی که به مشکل بر میخوریم یاد خدا میوفتیم. ولی این اصلا انصاف نیست چون همیشه خدا با ماست در هر قدمی برمیداریم و هر دم و بازدمی

سلام یاسمن جان
این که خدا همیشه با ماست (حتی توی مطب دندونپزشکی) یه واقعیته انکار ناپذیره :)) پس شجاع باش...
راستی دیگه به من افتخار نمی دی ، سربزنی.نکنه خطایی ازم سرزده:(

پاییز 1384/03/25 ساعت 17:47 http://autumn.blogfa.com

یاسمن جان یه جایی نوشته بود:
به جای اینکه بگویید خدا در قلب من است بگویید من در قلب خدا هستم...
راستی این اشکان خان خیلی خیلی ناز و خوشگل و بانمکه... هر سه تاش رو باهم گفتم که سوءتفاهم نشه... آخه معمولا‌ برای بچه ای که خوشگل نباشه یه نگاهی می کنن و می گن عیب نداره در عوض بامزه و بانمکه... ولی این اشکان خان هر سه تاش رو با هم داره داره... خدا نگهش داره انشالله...اگه دختر بودم کاری می کردم بعد از بزرگ شدن عاشقم بشه و باهام ازدواج کنه... حیف که نیستم... با اجازتون عکس اش رو برداشتم...

سلام.اولین بارم که اومدم تا چند قدم نزدیکتر به خدا رو بخونم
اسم خیلی قشنگیه .و بلاگتون هم جالبه . اشکان هم خیلی خوردنیه..........اگه بشه چند قدم به خودمون نزدیکتر بشیم یه معجزه است چون چند قدم به خدا نزدیک تر شدیم.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد