من تصمیم گرفتم پولدار شم شما چطور؟

خیر و صلاح به ظاهر محال من

از راههای ممکن و غیر ممکن

هم اکنون تحقق می یابد.

 و چیزی غیر منتظره رخ میدهد.

من انسانی نامحدودم

که در راههای نامحدود و از منابعی نامحدود

 مورد لطف واقع شده ام.

من فراتر از بزرگترین آرزوهایم

 متبرک شده ام.

امروز میخوام در مورد پول بنویسم چیزی که شاید به اعتقاد بعضی ها چیز کثیفی باشه ولی من نظرم اینه که پول تمیزترین و خوبترین چیز دنیاست به شرط این که ازش استفاده درست بشه... همه ما آدما تموم تلاشمون تو زندگی اینه که بتونیم پول بیشتری در بیاریم و اندوخته هامون رو بیشتر کنیم تا از رفاه بیشتری برخوردار شیم... پول همه چی میاره احترام... تشخص...آسایش...حتی در خیلی از موارد سلامتی و زیبایی... و صد البته اگه ازش درست استفاده نشه میتونه ضرر بار هم باشه ولی ما داریم در مورد استفاده درستش حرف میزنیم... روشهای مختلفی برای پول در آوردن درست هست ولی به تازگی میون برهای زیادی برای پولدار شدن ایجاد شده که یکیش network marketing   هست. راستش دو سه سال پیش که پنتاگونو باب شده بود ما به امید پولدار شدن سریع!!! و آسان!!! رفتیم پنتاگونو خریدیم و از شانسمون درست مواجه شد با این که دولت جلوشو گرفت و خلاصه ما  ضرر کردیم... ولی خوب اونایی که مثل ما نبودن و زود جنبیده بودن خوب پولی نصیبشون شد. حتما شما هم اسم گلد ماین و  گلد کوئست به گوشتون خورده یه جور بازاریابی برای یه شرکت  و خرید سکه طلا و در قبال بازاریابی دریافت دلار. وقتی پارسال یکی از دوستان قدیمم بهم زنگ زد و گفت که اگه دوست دارم تو این زمینه تلاش کنم و کلی تعریف کرد که بچه هایی که دارن تو این زمینه فعالیت میکنن چقدر پول گیرشون اومده من باردار و بی حوصله بودم گفتم بابا مگه آدم از یه سوراخ چند بار گزیده میشه ما تو پنتاگونو که ضرر کردیم. تازه ضرر یکی از فامیلا رو هم که خودمون بهش پیشنهاد کرده بودیم رو هم متقبل شدیم... ولی اون دوستم گفت این با اون فرق داره... حالا بعد از گذشت یه سال اون دوستم کلی پول اومده تو حسابش!!! و من با کلی تحقیق فهمیدم که واقعا فرق داره. بعدها پسر عموی محمد (شوهر خواهرم) که اونم کلی اصرار کرده بود برای فعالیت تو همین زمینه و ما جواب نه! بهش داده بودیم زنگ زد و دیدیم از سود گلد کوئست یه خونه خریده و از سود گلد ماین یه 206!!! دیگه گفتم یاسمن جون خنگ نباش شانس هی که نمیاد در خونه تو بزنه حالا تو پارتی ات پیش خدا کلفت بوده(شاید به خاطر اسم وبلاگت!!) و چند بار اومده ممکنه دیگه نیاد ها!!! این بود که از گلد ماین شروع کردم که فقط 54000 تومن باید بدی و عضو شی... البته خیلی وقته که خریدمش و هیچ فعالیتی هم نکرده بودم برای بازار یابیش یعنی اصلا یادم رفته بود!!! تا دیروز که نگار برام یه جعبه موفقیت خرید و توش این پیام رو دیدم... من با آغوشی باز پذیرای راه های جدید از در آمدم... بعدم دوستم سحر گفت که چقدر بچه های دانشگاهشون از این طریق دلار تو حساباشون اومده ...من به نشانه ها معتقدم...و اون جعبه موفقیت و اولین کارتش و بحث بی مقدمه سحر برای من نشانه بود... دیدم به حساب محمد هم که من ازش خریده بودم هم دلار ریخته شده تازه باورم شد که نه! میشه بی دغدغه پولدار شد!!! گفتم واسه شماها بنویسم و اگه دوست داشتید به اینجا که وبلاگ محمد هست یه سر بزنید یا واسه من کامنت بزارید و شما هم اگه تا حالا این کارو نکردید شروع کنید...

 

نظرات 28 + ارسال نظر
مریم 1384/02/23 ساعت 21:49

سلام یاسی جان

به نظر من هم پول چیر خیلی خوبی هست.
اگر بتونی از Nazdak سهام بخری برد کردی چون همیشه افزایش داره بخصوص این چند ماه اخیر!!
www.nasdaq.com

به وبلاگ محمد هم سر میزنم.

شاد باشید!

مریم 1384/02/23 ساعت 22:16

خیر و صلاح به ظاهر محال من
از راههای ممکن و غیر ممکن
هم اکنون تحقق می یابد.
و چیزی غیر منتظره رخ میدهد.
من انسانی نامحدودم
که در راههای نامحدود و از منابعی نامحدود
مورد لطف واقع شده ام.
من فراتر از بزرگترین آرزوهایم
متبرک شده ام.




این جملات ستودنی است!!!

بنفشه 1384/02/23 ساعت 23:55

سلام.
من که الان توی اون مرحله قبلی تو هستم؛ ناباوری.
اگه سودی برات داشت خبر بده.
موفق باشی.

salam. ahvaale shoma?
bebakhshid ke khaili vaghte sar nazadam vali alan hameye mataleb ro khoondam. nazar nemitunam bedam. makhsoosan ba in akhari ke aslan ertebaat bargharar nemikonam.(shayad bayada niyaaz be pool dar aavordan peyda koam tabefahmam.) amma dar morede doorbin agar hanooz nakharidi mogheye kharidanesh jaaye man ham safa konid.
ye sari be inja bezanid-- http://www.pcworld.com/resource/infocenter/0,ctrid,4,ic,DigitalCameras,00.asp ..... albate ina gheymat bala hastan vali man shakhsan canon ro tosiye mikonam oon ham az no'e digitaal vali ba lenz ghaabele taghyir/// in yeki aakhareshe--- http://pcworld.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=3748716/ shad bashin. bye

سانی 1384/02/24 ساعت 08:12 http://sani.blogfa.com

والا چه عرض کنم. در مورد پول باید بگم که آره چیز خوبیه پول تشخص احترام و همه چی میاره چون این روزا عقل همه مردم به چشمشونه. ولی دونا چیز هست که هیچوقت با پول نمیشه خرید و من اینو به عینه دیدم یکی سلامتیه که اگه مریض باشی حتی میلیاردها دلار هم نمی تونه نجاتت بده اگه خدا نخواد و یکی هم انسانیته. چقدر خوبه که ثروت با این دو تا همگام باشه. ولی اینو شنیدی یاسمن جون که خدا هیچ وقت همه چیز رو به یه نفر نمیده :(
راستش من خودم شخصا به پول درآوردن از این طریق اعتقادی ندارم قبل از نوشتن این کامنت وب محمد رو هم خوندم. خوب این نظر شخصیه منه شاید به خاطر اینکه دیدم با وجود پول فراوون سلامتی رو نمیشه خرید. :(
در هر صورت امیدوارم که موفق باشی.

امید 1384/02/24 ساعت 08:40

سلام یاسمن جان
از لطفت بی نهایت ممنونم. از این همه احساس پاک و صمیمی و اینکه یه پست رو به این مطلب اختصاص دادی هم شرمنده شدم. حق با شماست. شاید این هم نوعی خودخواهی باشه که آدم هر وقت خسته شد یا به هر دلیلی دلش خواست ، دست از نوشتن برداره . بخاطر تو و بخاطر همه دوستای خوبم و بخاطر عزیزترین موجود زندگیم (ویولت گل) سعی می کنم دوباره و بزودی نوشتن رو شروع کنم. فقط چند روز به من مهلت بدین.
راستی ببخش که کامنت مطلب قبلی رو اینجا گذاشتم... آخه من روزهای تعطیل کانکت نمی شم:)
شاد ، موفق و پایدار باشی دوست مهربون من...

salam yasaman joon
man hamishe meiam va postharo mikhonam
vali safeye nazarat baz nemishe va nemitonam nazar bedam
be har hal bebakhsh
poll khoshbakhti nemeyare vali jeloye kheily badbakhtiha ro ham migire
bayad az rahe dorost va dar rahe dorost kasbe daramad va hazine kard
omidvaram dar in rahi ke pish gerefti movafagh bashi.
dar morede tasadofe alireza ham offi be dastam nareside
lotf kon va dobare baram off bezar
khoshhal misham age komaki az dastam bar beyad.
payande bashi
ya hagh.

پاییز 1384/02/24 ساعت 10:55 http://autumn.blogfa.com

هرکی میگه پول چیزه کثیفی هستش بیاره بندازه توی سطل آشغال ما... من زحمت دور انداختنش رو می کشم... البته جای خیلی دوری هم نمی ره... یاسمن جانم ممنونم از بابت همکاری از تبادل لینک. من لینکتون رو گذاشتم در صورت امکان شما هم در اولین فرصت اینکارو انجام بدید... یا حق...

شهرام 1384/02/24 ساعت 13:17 http://sootehdelaan.tk

شادمانم ...
از اینکه هستم و نیستم ...
شادمانم ...
از اینکه هست و نیست ...
و شادمانم ...
از اینکه تو در کنارم هستی و نیستی ...
کم کم معنای عاشقی را یاد می گیرم !
( به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی ... )

ویولت 1384/02/24 ساعت 17:02 http://violet.special.ir

یاسمن جون سلام
واسه این پستت باید بگم کاشی تر از این حرفام که قدرت ریسک داشته باشم.
واسه پست پایینت ممنون که اینقدر قشنگ در موردمون نوشتی من که یک روز بیشتر تو غار تنهاییم دوام نیاوردم امیدوارم بقیه هم برگردن.

وحید 1384/02/24 ساعت 17:35 http://shaahed.blogfa.com

یاسمن از نوشته هات مشخص که خیلی گلی!
پول خوبه ولی از اون بهتر آدمان! اگه همدیگرو دوست داشته باشن!
امیدوارم که به هرچه بیشتر به خدا نزدیکتر شوی.
منتظر دیدن گل رویت هستم

سلام خوبی؟؟؟ به نظره منم پول خوبه فقط توراه درستش...و اینکه ادم ولخرجی نکنه...درپناه او. تا بعد...بابای

سزار 1384/02/24 ساعت 22:40 http://sezar1.blogfa.com

یاسمن ..:
مچکرم به خاطر همه چیز ..منتظرت میمونم

مهدی 1384/02/25 ساعت 02:56 http://www.rasanic.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بله قبول دارم پول چیز خوبیه.اما نمیدونم چه جوریه شاید یه جور سلیقست من تمایلی به خرج کردن پولی که براش زحمت کشیدم ندارم.مگه پول چیه یه کاغذ که مردم براش ارزش قائلند وقتی پول خوب لذت بخش میشه که براش زحمت کشیده باشی

سلام .. پدر و مادرامون می گن قبلا اخلاق و علم و رفتار و دین و ایمان شخص را با شخصیت و بین مردم مهر و محبت پیدا می کنه ... حالا و این دوره زمونه پول هستش که واسه آدم شخصیت می خره ... :( خدا به دادمون برسه .... در پناه حق

سلام ... امیدوارم موفق باشی یاسی جون.

خدائی 1384/02/25 ساعت 12:13 http://khodaei.blogsky.com

سلام
خوب این تصمیمت خیلی عالیه و قابل تحسین
اکر این چنین شد به ما هم اطلاع بده
خوشحال میشیم
موفق باشی

به نام حضرت دوست
.......... /

ای دلدار

دل خراب است و دیده بی تاب

دور دار از ما خرابی و بی تابی

........... /
در پناه حضرت دوست

SALAM MOTEASEFAM KE ENGISH MINEVISAM
KHOBE
MOZOE POL DOST DARAM
HARFART JALEBE
MA KE HARFESHO ZADIM TIRBARONEMON KARDAN
PISHE MA BIA

مریم 1384/02/25 ساعت 16:07


در طول زمان حکومتها برای تثبیت خود از طرق مختلف ( مثلا مذهب ) به ملت تلقین کرده اند که پول یا قدرت چیزهای خوبی نیستند.

این حق طبیعی هر کس است که خود را دوست بدارد.

اما خواستن بیش از حد پول راهی ندارد جز اینکه عده ای دیگر کمتر داشته باشند و این همان داستان است که نتیجه آن فقیرها فقیرتر میشوند و ثروتمندان ثروتمندتر.

نکته اینجاست که:
باید پول را دوست داشت برای تقسیم آن .
باید قدرت را دوست داشت برای تقسیم آن.
و دانش را برای تعلیم آن.
و.......



طنین 1384/02/25 ساعت 16:10 http://www.taneen.blogfa.com

کی میگه پول بده
چاره گشاست ........

سام..
پول خوشبختی نمیاره ولی بی پولی حتما بدبختی میاره!!
یاسی جون اگه خبری از دلار تو حسابت شد مارو هم خبر کن.و...
:دی

(*_*)اتابک 1384/02/25 ساعت 20:11

سلام
من پول دوست دارم.ولی نمیدونم چرا اون منو دوست نداره.....

دنیز 1384/02/25 ساعت 20:35 http://denizjoon.blogfa.com

سلام یاسمن عزیزم
امیدوارم کامیاب باشی

پسرک تنها 1384/02/25 ساعت 23:24 http://asemanesaf.tk

...

میدونی اینجور کارا احتیاج به یک حوصله داره
حوصله برای بازار یابی و جمع اوری زیرمحموعه
البته ارزش داره
ولی یه زبونه چرب و نرم میخواد

[ بدون نام ] 1384/03/02 ساعت 22:17

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد