حس حضور خدا....

از پشت پنجره اتاق نگاهم رو میدوزم به بیرون.. تا چشم کار میکنه همه جا سبزی و زیباییه. احساس میکنم تو آغوش کوهم تو بغل طبیعت . تو قلب خدا... تنه کیوی ها بدون برگه و زیرشون چمن سبز سبز... فکر میکنم چقدر رنگ سبز زیباست... پر از انرژیه... لابلای اینهمه سبزی درخت سر به فلک کشیده ماگنولیا با اون گلهای زیبای صورتی و سفیدش خود نمایی میکنه... بوته های به ژاپنی با گلهای سفید... قرمز.... و صورتی شون طعم ترش به ژاپنی را در یادم تداعی میکنن... یاسهای زرد منو به یاد روزهای کودکیم که فارغ از تموم دل نگرانیها و دغدغه های دنیا بودم میندازن... چقدر این باغ که تموم روزهای زیبای کودکیم رو توش گذروندم زیباست... این گلهای رنگ به رنگ آزالیا ورودی خونه رو عین بهشت کردن و کاملیا های زیبا به تموم این قشنگی ها یه جلوه خاص میدن.. دل کندن از این بهشت که الهه عشقی به نام مادر و فرشته ای به نام پدر توشه چقدر سخته...انگار خدا درست وسط این گلهاست.. لا به لای سبزه هاست... لای ابراست... لای مه زیباییه که قله کوه رو در آغوش گرفته... لای بنفشه های زیبای وحشیش که همیشه با اومدنشون مژده اومدن بهار رو میدادن ... اینجا انگار تو قلب خدایی... انگار تو آغوششی... کافیه چشماتو ببندی و هوای مرطوب و تمیزشو تو ریه هات بکشی تا حس حضور یه انرژی خالص و ناب رو تجربه کنی... حس حضور خدا رو... جاتون خالی...

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام...وبلاگ جالبی داری...بهت تبریک میگم...به سرزمین من بیا تا با هم تبادل لینک کنیم...شاد و موفق باشی عزیزم.

محمد 1384/01/10 ساعت 14:17 http://mehr.blogfa.com

سلام.توی بهشت خوش بگذره.پینگ کردم.کمترین کاری است که می شه کرد.موفق باشی.

سلام .. واقعا احساس می کنم انگار تو بهشت هستی .. خوش بگذره عزیزم .. در پناه حق

امیر 1384/01/10 ساعت 14:45

salam. meske hame toon in eyde beshun khosh migzare,gheyre man, ama eshkal nadare, doostan jaye ma...ishala ke salem bashi

سلام. قدرت خداس دیگه...

سانی 1384/01/10 ساعت 19:30 http://sani.hadi77.com

دوستان به جای ما! خوش باشی. نگار نازنینمو ببوس
یلسمن جون این لینک منو آدرس جدیدمو بذار لطفا

خوش به حالت مهربون ...

سام 1384/01/11 ساعت 13:03 http://www.javedane.blogfa.com

سلام دوست من ... بهار مبارک ...
بهت تبریک میگم وبلاگی قشنگ با مطالبی دلنشین و عالیی داری...
جاودانه سالی خوش و پر از موفقیت و آزاذی !!! برات آرزو منداست...
خوشحال میشم به منم سربزنی و اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن ...
:: سبز و استوار باشی ::

این ساحل کجاست؟
خواهش میکنم ....

احمد رضا 1384/01/11 ساعت 22:04 http://fasa.blogsky.com

سلام
امیدوارم که بیشتر خوش بگذره.....
موفق باشید...

این آدرس جدید منه یاسمن خانم...ممنون میشم لینکمو تغییر بدید.
بعدشم اینکه حسودیمون شد خانم خانما....برای ما آپدیتهای این چنینی سوغاتی بیاورید.
خوش باشی و سلامت.

یاداوری روزهای کودکی واقعا نشاط اور حسرت اور و زیباست
شما هم در این طبیعت یاد دوران به یادموندنی کودکی افتادین
دورانی که خیلی پاک تر بودین و برای همین پاکی هست که یاد این دوران بهتون انرژی میده
طبیعت هم که یکی از ایات خداونده
چون هر پدیده آیینه ایست که خالقش رو تا حد توان خودش نشون میده

ببخشید که فرم نظرخواهیتون رو اینطوری پر می کنم٬ من آپدیت کردم٬ می دونم که شما حرفام رو از همه بهتر میفهمی٬ پس بخون و برام دعا کن...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

سام..
یاسمن جان اسنطوری که نوشتی انگار خیلی بهت خوش گذشته.. این طوری که شما تعریف کردی واقعا تو بهشت بودی انگار..
سلام مارو هم به خدا میرسوندی..!

شیرین 1384/01/15 ساعت 15:22

سلام
توصیف خیلی قشنگی بود.
موفق باشی.

سلام مثل اینکه تعطیلات بدجور خوش گذشته باید زود تر میومدم ولی این بلاگ اسکای خراب بود پیش من بیا منتظرم

salam. mibinam ke khoda ro shokr khosh gozashte va safa kardid... jaye ma ro ham khali kardid. ? ba tabadole link movafegham. linketoon ro mizaram. mamnoon. shad bashi. bye

سلام...
خوش به حالت که توی بهشتی... منم هوس کردم. راستی من الان متوجه عنوان مطلب قبلیت شدم. تولدت بوده؟؟؟؟ اگه بوده با کمی تاخیر و یه دنیا ارادت: تولدت مبارک:)

سلام یاسمن جان...
بالاخره تونستم بیام..
کاش یه تیکه از اون بهشت تو قلبامون بود...
خیلی خوب میشد...
به امید اون روز..
پاینده باشی...
یا حق.

فرا 1384/01/17 ساعت 16:35 http://gastby.persianblog.com

سلام نوتون مبارک ... ما هم از اون شیرینها می خواهیم

فرا 1384/01/17 ساعت 16:36 http://gastby.persianblob.com

من نوشتم « سال نوتون مبارک » اما نمی دونم چرا اونطوری شد !!!!!!! تصحیح می کنم

محمد 1384/01/17 ساعت 17:25 http://mehr.blogfa.com

سلام.ممنون از محبت شما.چند روزی امکان آنلاین شدن ندارم.برمی گردم.موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد