مهمون داشتم مهمون غریبه

زندگی با تموم قشنگی هاش گاهی آدمو دلتنگ میکنه. یه دفعه به خودت میای میبینی اون گوشه دلت یه چیزی جا خوش کرده نگاهش میکنی اما نمیبینیش!!! فقط حضورشو حس میکنی حضور یه چیز نا آشنا و  نامانوس با تو که وجودش آزارت میده... هر چی میگردی ببینی از کدوم رخنه وارد دلت شده چیزی پیدا نمیکنی... میگردی و میگردی تا اون راهو ببندی تا دیگه نزاری دلتنگی راه به دلت پیدا کنه اما چیزی پیدا نمی کنی یه روزم پا میشی میبینی مهمونت رفته بی خداحافظی... بدون این که ازت بابت این چند روزی که مزاحمت شده.. جای خوشی هاتو تنگ کرده... معذرت خواهی کنه... اول از بی معرفتیش دلخور میشی ولی بعد میگی بهتر!!! اگه خبرم کرده بود باید یه چیزی توشه راهش میکردم! باید از زیر قران ردش میکردم که سالم به مقصد بعدی برسه! باید آب پشتش میریختم که زود برگرده همون بهتر که تا من خواب بودم رفت!!! بعدم یکی دو روز که گذشت اصلا یادت میره که یه همچین مهمونی داشتی... حکایت منم همین بود. چند روزی غم مهمون دلم بود بی هیچ دلیل منطقی... ممنون از همه تون که اومدید و  با کامنتای قشنگتون دلتنگی رو از دلم بیرون کردید. خصوصا ساحل قشنگم و ملینای عزیزم که هی میگفتن چرا آپدیت نمیکنی... میدونید جوری دلم گرفته بود که اومدن و نوشتنم فقط بوی غم میداد ... ننوشتم تا مهمونم بره... فقط یه جمله نوشتم تا بدونید که اگه آپدیت نمیکنم نمردم!!! فقط مهمون دارم مهمون غریبه... راستی ساحل بلاخره به حرف من گوش کرد و شروع کرد به وبلاگ نویسی یه سر بهش بزنید ضرر نمیکنید...

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ خوبی داری
موفق باشی
به من سر بزن
تبادل؟
بای

ساحل 1384/02/01 ساعت 16:04 http://sahel65.blogfa.com

یاسی گلم من اگه میگفتم اپ کن چون واقعا وقتی میدیدم نیستی میفهمیدم ناراحتی و این خیلی بده خوشحالم که اون مهمون نا خونده رفت دوست دارم یه دنیا

سلام .. شکر خدا که دوباره برگشتی و نوشتی .. نمی دومی چقدر دلم واسه نوشته هات تنگ شده بود .. بابت اون مهمون بی معرفت هم خودت ناراحت نکن .. همه اینجور بی معرفت شدن .. در پناه حق

سلام/ خییلی خوب شد که مهمونت به این زودی رفت. بعد از اینم سعی کن اگر از این مهمونا اومدن سراغت خودت فوری دکشون کنی یاسی جون.

یاسمن عزیز سلام...
ببخش که دیر اومدم ولی پستهای قبلیتم خوندم...
خوشحالم که مهمونت رفت آخه اینطور مهمونها خروس بی محل هستند...
خدا کنه این مهمونهای بی معرفت زودتر از دل همه ی ما برن که خیلی باعث عذاب هستند....
پاینده باشی...
یا حق.

سام..
عزیزم خیلی خوشحالم سایمن که این مهمونه ناخونده و پرو از دله کوچیک و مهربونت رفت!
ایشالاهیچ وقت پیداش نشه دیگه!
اختیار دارین..باور کن دوست دارم و واقعا غم دلمو میگرفت وقتی میومدم میدیدمم اپ نکردی..
ساحل خانم هم گله!
خیلیلم قشنگ مینویسه!
بوس..بای عزیزم

سلام.بسیار خوشحالم از رفتن مهمون ناخونده.به بهترین شکل مضمون ژردازی کرده اید.موفق باشید.

مریم 1384/02/02 ساعت 00:20 http://iranreiki

یاسمن خانومی سلام..خوبی؟..چرا دلت گرفته بود خانوم گلم چیزی شده؟...بخند ببین آسمون این روزا چه بهاری شده..بوی عشق همه جا پیچیده ..جون میده واسه پیاده روی..شاد باشی همیشه گلم.

سلام فامیل سابق
خدا بد نده
خوشحالم که آپ دیت کردی.

سانی 1384/02/02 ساعت 14:43 http://sani.hadi77.com

خدا نکنه بمیری :(
موفق باشی و شاد

مهناز 1384/02/02 ساعت 16:37 http://www.venos.blogfa .com

سلام یاسمن

مرسی به من سر زدی / وبلاگت جالب /در ضمن به وبلاگ انتخاب اول در پیوند من سر بزن /برای همسرم /موفق باشی

اما نوشته ات اصلا دلتنگ نیست !!! آدم دوستش داره :) بریم ببینیم دوستت چی میگه !؟:)

یاسمن جان خوشحالم میشم که لینکمو بذاری

نرگس 1384/02/03 ساعت 08:47

خدارو شکر که بهتری.
غم که مهمون نیست مزاحم و دل آزاره!

سلام خدمت یاسمین خانوم امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشی و هیچ مشکلی نداشته باشی .. بابا مهمون دار ک !! اولا یه سری میزدی اگه سر نمیزدی حداقل میل میزدی اما خودمونیما این روزا خیای سایت سنگین شده و تحوبل نمی گیری !!!!!!! انشالله موفق باشی یه سری هم به من بزن منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید ||‌ پسر جنوب ||

[ بدون نام ] 1384/02/22 ساعت 12:04

kose nane tandis

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد