بدون شرح!!!

دلم خیلی گرفته خیلی...

نظرات 28 + ارسال نظر

سلام عزیزم .. چرا دلت گرفته ؟ چی شده ؟

چرا آخه زن عموی خوبم؟

فریبا 1384/01/29 ساعت 10:55


منم همینطور!
ولی دلمون به شما خوش بود یه چیزی می نویسی دلمون باز میشه!!!

به یاد روزهایی باش که خوشحال و شاد بودی
بدون که هر اغازی پایانی و هر پایانی اغازی داری
هر رفتی امدی و هر امدی رفتی داره
احساس ها هم همینطورن
پس به یاد یه انگیزه حتی اگر مجبوری دنیا رو رو شونت بگذاری
خونسردیت رو حفظ کن

سلام. خدا نکنه یاسمن جون که دلت بگیره! حالا تا فردا صبر کن.
اصلا نکنه میخوای اینارو بگی تا از مهربان همسر٬ یه کادوی جانانه گیرتون بیاد بانو؟ ( مزاح بود)
ولی خب عزیزم گاهی وقتا پیش میاد حتی بدون دلیل و شاید بشه گفت لازمه طبیعی بودنه. شاید اگه این لحظه ها نبودن ما قدر شادی رو هیچ وقت نمیدونستیم و حس نمیکردیم.
آرزوی کامیابی دارم براتون عزیزم.
پاینده باشید و در پناه حضرت دوست
در ضمن تبریک منو پذیرا باشید و آرزوی خوشبختی و سعادت دارم براتون و نیز کانون با صفای خونوادتون. ( کیک و شیرینی یادتون نره)

شیرین 1384/01/29 ساعت 18:15

تو عمر خواه و صبوری که چرخ شعبده باز

هزار بازی از این طرفه تر برانگیزد

ای بابا تو هم که دلت آمد پیش دل من !

ای بابا
شما دیگه چرا ؟!

[ بدون نام ] 1384/01/29 ساعت 23:48

دقیقا مثل دل من.......منم داغون داغونم...

مریم 1384/01/30 ساعت 00:22

عزیزم

بیشتر به خودت برس.

نادیه 1384/01/30 ساعت 01:18

سلام یاسمن جونم.
آخه قربون اون دل بزرگت برای چی دلت گرفته عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه خدایی نکرده چیزی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقت کردی یه سر بیا مدرسه.
به خدا دلم برات یه ذره شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انشاالله همیشه خنده رو لبات باشه......
در پناه حق......

سام..
چرا یاسمن جان؟
چی شده عزیزم؟
تو کسی نیستی بی دلیل دلت بگیره..
چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا 1384/01/30 ساعت 12:07

سلام همین امروز با وبلاگت اشنا شدم نوشته هات خیلی به دل میشینه با اینکه از بهمن تا امروز رو فقط خوندم مگه میشه کسیکه تیتر وبلاگش هم اسمه خداس دلش بگیره شاید امروز با نوشتن این حس ازت دور بشه

عسل 1384/01/30 ساعت 12:56

اخی نازییییییییییییییییییییییییی

سلام :) توی این بهار چه خبره که همه دلشون می گیره؟

سلام :) توی این بهار چه خبره که همه دلشون می گیره؟

ساحل 1384/01/30 ساعت 16:06 http://www.sahel65.blogfa.com/

زن عموی گلم من وبلاگمو شروع کردم زودی بیا بخون منتظرتم

سلام .... ممنون دوست عزیزم .... ولی چرا دلت گرفته .... از دست کی؟ ..... به خدا توکل کن و بس .... خودش درستش می کنه ... یا علی

محمد 1384/01/30 ساعت 22:35 http://mehr.blogfa.com

و با یاد خدا دل ها آرام می گیرد...بهتر باشی.

سلام همسایه
ممنون که سرزدی وخبرم کردی....
دوست دارم دلتنگیهات هرچه زودتر برطرف بشه به رامین خان هم سلام برسون.... درپناه حق

سلام. و اما ایمپلنت... ایمپلنت انتخاب اول برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است و کارکردها و مزایای آن چنان است که به توصیه اول تمام متخصصان بدل شده. محدودیت های استفاده از ایمپلنت اما جیب خالی مراجعه کنندگان٬داشتن بیماری‌های خاص یا نامناسب بودن اندازه فک و ضخامت استخوان بیمار است که جاگذاری ایمپلنت را مشکل یا ناممکن می کند. احتمال شکست این طرح درمان هم هست که می‌توان در مقابل احتمال بالای موفقیت آن را نادیده انگاشت. و البته کلی گفتنی‌های دیگر که من بلد نیستم!

خدائی 1384/01/31 ساعت 12:54 http://khodaei.blogsky.com

سلام
این هال برای همه ممکنه پیش بیاد
پس باید باهاش کنار بیای
این نیز میگذرد

ساحل 1384/01/31 ساعت 13:04 http://sahel65.blogfa.com

یاسی جونم این کاملا متقابله چون منم تا کانکت میشم زودی میام اول سراغ وبلاگت ولی تورو خدا اپ کن

یاسمن اپ کن خواهشن..
باور کن من همیشه میومدم تو بلاگت یه نوع انرژی خاص میگرفتم..حالا که میام تو بلاگت اینجمله بزرگو با رنگ قرمز میبینم کلی غم عالم میریزه تو دلم..
اپ کن..
اپ کن یاسمن.

مست 1384/01/31 ساعت 20:13 http://www.mastphoto.blogsky.com

چه کسی خواهد دید مردنم را بی تو

گاه می اندیشم خبر مرگ مرا با تو چه کس خواهد گفت

آن زمان که خبر مرگ مرا می شنوی

روی خندان تو را کاشکی می دیدم

شانه بالا زدنت را بی قید

و تکان دادن دستت که مهم نیست زیاد

و تکان دادن سر

چه کسی باور کرد

جنگل جان مرا آتش عشق تو خاکستر کرد

می توانی تو به من زندگانی بخشی

یا بگیری از من آنچه را می بخشی



---------------------------------------



ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی

رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی

ای که بی تو تک و تنها توی این غربت سنگی

می دونم بر نمی گردی شدی همرنگ دورنگی

همه زندگی من اون نگاه عاشقت بود

چرا فکر کردی بجز من یکی دیگه لایقت بود

رفتی و ازم گرفتی اون نگاه آشناتو

واسه من باقی گذاشتی التهاب لحظه هاتو

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

که غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی

امیدوارم زود بیاد.

میان بنجره دیدن همیشه فاصل ایست.

[ بدون نام ] 1384/03/08 ساعت 22:03

سلام دل منم گرفته برای یه جوون خوب و پاک دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد