چه میکنه قدرت فکر !!!

خیلی خوشحالم خیلی... 5 شنبه صبح بود که رفتم دکتر غدد و گفت که تیروئیدم پرکاره... یادتونه که... هر چی ازش خواستم که بهم 10 روز فرصت بده تا شاید بتونم با قدرت فکرم مشکل تیروئیدم رو حل کنم گفت نمیتونه چون ممکنه ده روز دیگه به داروی بیشتری نیاز پیدا کنم... من باید تا شنبه صبح صبر میکردم تا از دکتر اشکان بپرسم میتونم با خوردن روزی 100 میلیگرم دارو (پی تی یو) به اشکان شیر بدم یا نه!!! و یادتونه که چقدر مضطرب بودم  از پنج شنبه شروع کردم به گفتن جملات تاکیدی همونایی که توی پست های  قبلیم نوشتم... حتی نیمه شب هم که بلند میشدم به اشکان شیر بدم اونا رو تکرار می کردم. تا این که یکشنبه شد و رفتم دوباره آزمایش دادم .از خوردن داروم فقط یک روز میگذشت و از گفتن جملات تاکیدی 3 روز. یکشنبه قبل از این که قرصم رو بخورم رفتم و دوباره هورمون های تیروئیدیم رو چک کردم و امروز وقتی جواب آزمایش رو برای دکتر خوندم تعجب کرد و گفت جواب آزمایش اصلا با علائمی که داشتی جور در نمیاد!!! و داروم رو نصف کرد و من هم خوشحال و خندون و با خیال راحت تر به اشکان شیر میدم و خوشحالم که تونستم کاری بکنم که اشکان از شیر مادر خوردن محروم نشه...

نظرات 10 + ارسال نظر
۶۲۲ 1383/10/15 ساعت 15:35 http://413.blogsky.com

سلام
دوست خوبم خوشحالم که مشکل تیروئیدتون حاد نبوده ...ارزوی تنی سالم و روحی شاد رو براتون دارم

سلام .. خیلی وقت پیش لطف کرده بودی و بهم سر زده بودی ‌اما متاسفانه نتونستم زودتر بیام .. ببخشید . امروز که اومدم اولاٌ از مطلب امروز خیلی خوشحال شدم ؛ بعد عکس اشکان نازنین رو دیدم که بقول معروف خدا بهتون ببخشدش و عاشقش شدم .. ماشاا.. براش اسفند دود کنین . از مطلب دائره المعارف بی نزاکتی هم لذت بردم .. خوشحالم که با حضورتون امکان دیدن این وبلاگ دلچسب رو برام فراهم کردین . همیشه یار یار شما و اشکان ناز و بابابش .

مینا 1383/10/15 ساعت 17:55

سلام یاسمن خانوم .. این اولین باری هست که بطور اتفاقی وارد وبلاگتون شدم .. به گمانم مامان باشی ... خوشحال میشم بتونم از تجربیاتت استفاده کنم ....موفق باشی

سلام .
خوشحالم کردی . سولی ازت شاکیه هاا بهش ۱ زنگ بزن. راستی به این آزمایشا اعتماد نکن وهر ماه یا هر ۲ ماه ۱ آزمایش بده. بابای

[ بدون نام ] 1383/10/16 ساعت 11:31

یاحق...سلام...خیلی خوشحالم...

یاسمن جان سلام . یک سری بزن به www.barayefarda.com تالار گفتمان : تالار بسوی کمال و مرا با عنواینم با این اسم sfarhad پیدا خواهی کرد . مطمئنا از این سایت لذت خواهی برد و عضو خواهی شد . از حضورت بسیار ممنونم . ..... یا حق ..... فرهاد

سلام عزیزم:بیشتر مراقب اشکان جون باش و خوشحالم که سلامتی ات رو بدست اوردی... بابای

علی 1383/10/17 ساعت 08:01 http://itxblog.tk

سلام یاسمن خانم خوب هستید؟ من هم از این که مشکل شما حل شده است خوشحال هستم
به امید روزهای خوب ......راستی اشکان رو هم ببوس......

عارف 1383/10/17 ساعت 10:21 http://hekayat.blogsky.com

سلام. خوب به سلامتی انشاالله که عافیت کامل داشته باشید همیشه.. یا حق

سلام !!!! چطوری...یه سر به دوستت نمیزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد