شروع به کار

نمیدونم چرا امروز اینجوری شدم همیشه تا میشینم که براتون بنویسم تند وتند جمله ها میان تو ذهنم و تایپ می کنم و بعدشم که میخونم راضی ام از نوشته هام.(چه از خود راضی!!!) ولی امروز این سومین متنی هست که مینویسم و بعد از خوندن دلیتش میکنم!!!! شاید به خاطر اینه که ذهنم حسابی درگیره. همونطور که قبلا گفتم مرخصی من (به خاطر به دنیا اومدن اشکان کوچولو) امروز تموم شد و دیشب تا دو نیمه شب بیدار بودم هر کاری میکردم خوابم نمیبرد یه جور نا آرومی تو وجودم بود بارها با خدا حرف زدم همه چی رو سپردم دست اون. چون وقتی کار ها رو  میسپری دست خدا همیشه  بهترین نتیجه رو میبینی .... خلاصه صبح رفتم اداره فعلا افتادم همون مدرسه ای که میخواستم ولی معلوم نیست چی بشه چون مدیرمون گفت برای نتیجه قطعی و این که چه بکنیم سه شنبه بیا جلسه ای که در مدرسه هست..چون به جای من یه معلم حق التدریس اومده.... وای مادر شدن در کنار تموم لذت هاش چقدر سخته... دو ساعت از اشکان دور بودم وقتی اومدم خونه قورتش دادم دلم برای لپ هاش و بوس های زیر گلوش که بوی خوش پودر میده تنگ شده بود.  اونم در نبود من کلی جیغ زده بود!!! خلاصه باز تا سه شنبه باید صبر کنم... برام دعا کنید....

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام یاسمن جان خوبی ؟ سلامتی ؟ چه خبر ؟‌ منو میشناسی یا نه ؟‌ یه زمانی خیلی به ما سر میزدیها اما حالا خیلی سایت سنگین شده..!! البته حق داری چون منم اسباب کشی کردم .. به هر حال یه سری به من بزن .. منتظرم.
آرزومند آرزوهایت نوبد { پسر جنوب }

سلام .... اول اینکه به اشکان کوچولو سلام برسونید دوم هم اینکه شما که اوس کریم رو دارید چه غم دارید؟!!!!! شاد و پیروز باشید

شاید ما مشکل شما را بتوانیم حل کنیم ! و شاید هم حل شده است و شما خبر ندارید ! شاید اون چیزی که در به در دنبالش هستی اونجا باشد ! پس یک کلیک بزن روی آدرس زیر و ببین ! ضرر نداره که .... . باز که داری منو نگاه می کنی ! کلیک بزن دیگه ! اگه فیلتر شده بود آدرسهای دیگه اینه :

http://learnbycd.5u.com و

http://learnbycd.tripod.com و

http://free.hostdepartment.com/l/learnbycd و

http://learnbycd.bravehost.com و

همیشه سلام...

بم خراب آوارها

پاره ای از یک غزل

ساعت پنج صبح ، آمد و رفت
خاک پاشید روی آدمها
شهر ماند و سکوت و تنهایی
و درختان سبز پا برجا

باشه...حتما واست دعا میکنم...خدا رو شکر که حالت خوبه....

سلام دوست خوبم .. ممنون که سر زده بودی . امیدوارم همه چی زودتر درست شه .. / منم به روزم راستی

مهناز 1383/10/07 ساعت 01:45

متن خیلی نازی بود موفق باشی بای بای

rv_062 1383/10/07 ساعت 04:21 http://rv.persianblog.com

salam _ weblog jalebiye _ baratoon arezooye movafaghiyat mikonam _ abji ma ham mesl shoma moaleme_har vaght mikhad bere madrese madaram mire khonashon va bachasho negah midare .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد