خدا میگه رو تو برم

سلام به همه خوشبختانه همه چی بر وفق مراده. دندون های من دو تاشون باید روت کانال مجدد بشن بعد یه جراحی روی لثه برای افزایش طول تاج دندون و بعد هم قالبگیری برای روکش!!! فکر کنم حداقل ده جلسه ای باید اشکان رو به دندون بکشیم و بریم تا دندون سازی!!! نازنین پدر فرزندان هم دو سه روزه که دچار یک دل درد مزمن شده و امروز که به زور بنده یه ذره دور کارش رو خط کشید و رفت دکتر جناب آقای دکتر گفتن که ممکنه آپاندیسیت باشه که خوب این دیگه نور علی نوره و کلکسیون دندون من رو آپاندیسیت کامل میکنه!!! رفت و آزمایش داد که اونم تاییدی بود بر تشخیص دکتر. منتهی علائمی مثل تب و بی اشتهایی و تهوع آپاندیس رو نداره و همین باعث شد که یه کور سویی از نور امید در دلم بتابه که شاید یه کولیت ساده باشه. به هر حال قراره 5 بره دکتر تا دوباره معاینه بشه و البته من اصرار دارم که یه سونوگرافی هم بشه که دیگه خیالمون راحت شه که آپاندیسیت نیست. اشکان نازنین هم دیشب مثل یک ساعت شماطه دار که خیلی منظم کار میکنه هر 1 ساعت یه بار بیدار میشد دو قلپ شیر میخورد و می خوابید از صبح هم عین بچه ننر ها تا می گذاشتمش زمین نق میزد که بغلم کن و راه برو!!! و با تموم این اتفاقات کمابیش نا خوشایند ما امشب شام مهمونیم . انقدر خسته ام که انگار 24 ساعت کره زمین با تموم مشکلاتش رو دوشم بوده و دو تا باند ضبط صوت تو گوشام و زبونم هم انقدر به دندون ناسور شده تیزم خورده که انگار زبونم هم دیشب تا حالا تو دهن یه کوسه بوده!!!!     البته اصلا نا شکری نمی کنم( الان خدا میگه روتو برم!!!) فقط نمیدونم چرا اصلا حوصله مهمونی امشب رو ندارم.   دلم یه خونه ساکت یه بچه خواب و .... میخواد... دعا کنید که این فقط یه دل درد ساده باشه...

نظرات 12 + ارسال نظر
ندا 1383/09/26 ساعت 19:39 http://mordab.blogsky.com

من چه قدر به خودم امیدوار شدم

سلام / هرآنکس که دندان دهد نان دهد / آپ دی تم

سلام ما ز یاران چشم یاری داشتیم... بابا یه سر زدن یعنی اینقدر سخته

gelayeha 1383/09/28 ساعت 00:44 http://www.gelayeha.tk

سلام یاسمن عزیز. مرسی که منو با وبلاگت آشنا کردی. چون خوندن یادداشت های یه مامان رو خیلی دوست دارم :) راستی به روزم. اگه مایلی بازم بیا اون ورا :)

آخی
خدانکنه یه موقع اشکان کوچولو مریض بشه

سلام:از روزی که گفتید برای شما انرژی ارسال کردم.ولی اگر اشکالی نداره به من بگید که چند سطح شای رو کار کردید.وچرا شای رو کنار گذاشتید.اگه جواب دادن براتون در قسمت پیامها مقدور نیست ایمیل کنید.برای شما وخانواده محترم آرزوی سلامتی دارم.

سلام برای خودتون وخانوادتون آرزوی سلامتی میکنم ... قربانت فریبا

علی 1383/09/29 ساعت 09:02 http://itx.caspianblog.com

با سلام از این که ما را مورد لطف خود قرار دادید ممنون .منتظر پیشنهادات ،انتقادات و راهنمایی
شما هستیم .موفق و پیروز باشید.

پسرک تنها 1383/09/30 ساعت 01:00 http://asemanesaf.tk

از او میگویم ... از حضور تلخ تـنهایی که در این گذر بی بازگشت نا جوانمردانه می تازد جنگی است نا برابر ... و تنهایی را در بی تو بودن تجربه خواهم کرد و کردم ... ! سهمگین ترین باد نفرت را در خود یافتم و اتاقم در این وزش دروغین نابود شد ... مرحمی نیست مرا

سلام / بهتر باشی / آپدیتم

ساحل 1383/09/30 ساعت 16:12

سلام مهربونم

ساحل 1383/09/30 ساعت 16:21

خیلی وقته جیزی برات ننوشتم اما دیگه قول میدم زود به زود بیام راستی یه جمله قشنگ یه جا خوندم : اگه به عشق دونه بیفتی تو دام کارت تمومه اما اگر به عشق صیاد به دام بیفتی از قید دام رها شدی-واسه همیشه پریدی......
عمو رامین نگار واشکان ملوس رو از طرف من ببوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد