دندون!!!!

هر کدوم از ما برای انجام دادن تکلیفی پا به این دنیا گذاشتیم که این تکلیف میتونه روحمون رو تعالی ببخشه. پس این درست نیست که از خدا به خاطر اتفاقی که برامون افتاده و برامون خوشایند نیست گله کنیم. درست اینه که هر اتفاقی رو که پیش رو داریم با روی باز بپذیریم و تلاش کنیم که از اون رویداد چیزی یاد بگیریم. اینا رو دارم به خودم میگم چون با این که به این گفته ها اعتقاد دارم ولی هر بار که مشکلی پیش میاد باز اولش شروع می کنم به غصه خوردن و چون این وبلاگ یه وسیله است که من به کمکش روح خودم رو آروم کنم و به خدا نزدیکتر .... پس چیزهایی رو که میدونم دوباره برای خودم تکرار میکنم و نتیجه این میشه که شما میبینید.... راستش چند دقیقه قبل برای دو تا از دندون هام مشکلی پیش اومد که باید حتما برم دندونسازی... مشکلی با دندونسازی ندارم چون با این مسئله که دندونهای ناز نازی دارم مدتهاست که کنار اومدم اما باز مسئله این پسر کوچولو پیش میاد که تو این مدتی که باید برم دندونسازی اشکان رو که فقط شیر مامان رو می خوره چه کنم؟ اولش خیلی ناراحت شدم. دکترم راهش به خونه خیلی دوره و تو این ترافیک مسخره تهرون هر بار رفتن و اومدنم 3 یا 4 ساعت طول میکشه و اشکان تو این مدت حتما گرسنه میشه و هم خودش اذیت میشه هم کسی رو که نگهش میداره و عملا امکان پذیر نیست که تنها بمونه. بردنش هم باز کلی دردسر داره ولی چه میشه کرد؟ لابد یه دلیلی داره که من باید برم دندونسازی نه؟ غصه خوردنم هم هیچ مشکلی رو حل نمی کنه. پس همینجا از خدای خوبم تشکر میکنم که راهی برای علاج مشکلم هست و فقط ازش خواهش میکنم که کار به جاهای باریک مثل روت کانال و جراحی و این صحبت ها نکشه!!! شما هم اگه دوست داشتید برام دعا کنید.

نظرات 6 + ارسال نظر
پویا 1383/09/24 ساعت 23:47 http://itxblog.tk

ممنون عزیز...خبرم کردی...خیالی نیست.... اگه به راضی شدنه چشم ما راضی رو هرجور که یو بگی منویسیم!!!!!

سلام دوست عزیز خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ من آدرس وبلاگم رو تغییر دادم .. رفتم بلاگفا ٬ اگه ممکنه اونجا هم بیا و منو ناامید نکن .. منتظرم .. تو هم بیا عضو بشو .. خوبه هااااا
آرزومند آرزوهایت نوید { پسر جنوب } منتظرم .. بیا

علی 1383/09/25 ساعت 08:05 http://itx.caspianblog.com

با سلام دوست عزیز از این که به ما سر زدید ممنون .در مورد تبادل لینک هم منتظر خبر ما باشید
در ضمن مطلب آینده ما آموزش تصویری کار با نرم افزار Partition Magic است امیدوارم باز هم به ما
سر بزنید

علی 1383/09/25 ساعت 08:40 http://itx.caspianblog.com

با سلام دوست عزیز از این که به ما سر زدید ممنون .و در مورد حساسیت شما هم باید بگویم
که از این چیز ها زیاد پیش می آید.اما باز هم ممنون .راستی کامنت قبلی اشتباه بود برای شما
نبود .

مریم 1383/09/25 ساعت 14:13

کاشکی منم ۳ تا دندونم می شکست ولی یخچال وستینک هاوس ۱۶ فوت پیدا می کردم

اشکانو بچلون

سلام....بلاخره عکس اشکانو تونستی بذاری...وای چقدر ناز و مامانیه...خیلی نازه..مواظبش باش...ببخشید از اینکه دیر اومدم..اما حالا هم که اومدم واسه خداحافظی...خیلی دلتنگ..و خسته ام...چه کنم..روزگار اینجوریمون کرده... اگر روزی گم شدم سراغم را از پرستوی مهاجری بگیرید که سالیان درازیست در چشم های من تخم می گذارد و جوجه هایش را من بزرگ می کنم هر سال ... آخرین سلام… یه بارون …یه کاغذ خیس …یه نازکیه زود گذرو یه مقدار دورتر از چیزی که همیشه بودی…یه مشت دوست نما که قدرت درکتو نداشتن و ندارن یه حرف یه کلمه کافیه واسه شکستن ..یه چیزی کمه..دیگه دنبالش نمیگردم …دلم بد جوری گرفته…آخرین دیدار دریا با شما..درسته بی معرفتی کردمو شما ها رو بی خبر تنها گذاشتم...اما حالا با اصرار شما عزیزان...و با اثبات اینکه من هنوز به شما ها احترام میذارم و دوستتان دارم اومدم تا اخرین سلام و خداحافطی خودم را نثار مهربانیان کنم..اما بدانید ..رفتن دلیل بر نبودن نیست...دوستدار همیشگی شما...و ارزو مند ارزو های سبزتان...(ز.ن.دریا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد