عکس خوشگل اشکان

اینم به جای کامنت:
Ashkan!

نوشته شده توسط خاله مریم!

نظرات 16 + ارسال نظر
آرش 1383/09/21 ساعت 18:33 http://lonely-tree.blogspot.com

سلام دوست گلم ...این آقا اشکن ناز رو از طرف من ببوس ضمناْ مرسی از ین که به بلاگم سر زدی....نظرت درباره ی تبادل لینک چیه؟

سلام
این بچه بیدار نمیشه ؟!؟! D:
چرا تو همه عکسا خوابه ؟!؟ P:

دوست عزیزم اولنا قربون این اشکان برم با این خوابیدنش. با اجازه سیوش کردم. دوما با تشکر از لطفت متاسفانه همان روز با شماره داده شده تماس گرفتم ولی تلفن دائم خاموش بود لطفا مرا راهنمایی کن.

سلام
وای چقدر خوشگل و نازه
واقعا خیلی دوس داشتنی هست کاش همه آدما مث دوران بجگیشون بمونن اون وقت دنیا خیلی خوب میشه آخه بچه ها خیلی معصومن
الهی که هیچ وقت ازش جدا نشی

سلام بر یاسمن عزیز و دردانه اش . خدا نگهدارش باشه .من از سفر برگشتم و امیدوارم بتونم باز با مطالب جدید و بدرد بخور در خدمت دوستان باشم و در این رهگذر با تعامل با نیکانی چون شما بر اندوخته های اندکم نیز افزوده شود . راستی وضعیتت چطوره ... یا حق ...... فرهاد

سلام یاسمن جان !!!! ماشاالله به این پسر:-) یه سر به من بزن به روز شدم

سلام . حتما جواب چاکرای پنجم را برات می گم . در مورد عکس ها هم اونا رو برای فعال کردن چشم سوم آوردم . باید در آن حالت یا یک دایره ببینید یا در شرایط خیالی بهتر ( فعالیت خوب چشم سوم ) شما یک مثلث ببینید . کم کم این کار به باز شدن چشم سوم شما کمک می کند . شما می توانید بیشتر به این تصویر ها خیره شوید ( زمان بیشتر ) تجربیات شما را خواستارم . در ضمن متن انگلیسی پست دوم هم در اولین فرصت ترجمه می کنم اون هم از طریق چاکراهای ۷ و ۶ باعث باز شدن چشم سوم می شه . یا حق . فرهاد

فرهاد 1383/09/23 ساعت 13:01 http://ef.caspianblog.com

مجددا سلام . یاسمن جان یادم رفت بپرسم که آیا به اون توصیه ها عمل کردی یا نه ؟ ( در مورد تمرینات شفاهی و غذا ) محبت کن و برام بنویس . ممنون میشم ...... یا حق ... فرهاد

سلام.
ممنون از اینکه سر زدین . انشا ا.. که داغش و نبینی.
بچه نازی دارین.

این هم جواب تست :
جواب دادن به تلفن نشانه اهمیت دادن به کار....بستن شیر آب نشانه خسیس بودن......آرام کردن بچه نشانه دوست داشتن بچه ....باز کردن درب نشانه اهمیت دادن به خانواده و فامیل.... جمع کردن لباس نشانه میزان توجه به روابط زناشویی است.
آپدیت کردم.
موفق باشید.

احمد رضا 1383/09/24 ساعت 12:03 http://fasa.blogsky.com

سلام
حال شما؟
۱. عجب عکسی!!! پسر نگو قند عسل!!!
۲.در مورد دیر آپدیت کردن باید بگم مشغول امتحانات میان ترم و پایان ترم و آزمایشگاه ها هستم و احتمالا تا یک ماه آینده دیر به دیر بروز بشم.ولی الان بروزم.(یک امتحان خراب شد!)
موفق و پیروز و کامروا باشید.
خدانگهدار.

سلام یاسمن جان . خوشحالم که کمردردت بهتر شده . در مورد گلویت باید بگم هیچ منعی برای انرژی دادن تو به غذا ها در کار نیست ( تا انجا که من خبر دارم ) چون با انرژی منفی سروکاری نداری و فقط انرژی کیهانی رو به اجسام دیگه برکت میدی ( مثل غذا و آب ....... ) برای تمرینات هم باید بگم هر چند ازشون دور شدی ولی با کمی سعی و اندکی فقط اندکی وقت می تونی روزانه اونا را انجام بدی ( اینو مطمئنم ) مگر اینکه تو عزیز از نیرویی غیر از شای یا ریکی یا پرانیک یا نیروی حیاتی .... استفاده می کنی . چون در هیچ کدام از این روشها تا انجا که میدونم انرژی دادن به چیزهای فاقد انرژی سنگین ( معیوب ) اثری بر روی شیر دادن ندارد که هیچ بلکه از این طریق این نیروی کیهانی به اشکان هم از طریق شما منتقل می شود . کلید حل گلو درد شما در دستان پر برکت شماست ( قدر شای رو بدونید ( من شای رو نگذرندم ولی مطالب استاد دنگ رو برای خودم ترجمه کردم باور کن یاسمن جان این روش و این استاد بی نظیره و واقعا کارهای فوق العاده ای می توان با شای انجام داد . خودت بهتر می دونی حتما ....... یا حق ..... فرهاد

مریم 1383/09/24 ساعت 17:41 http://iranreiki

یاسمن جونم سلام...وای چه گل پسر لپ کشانی داری خانومی..خدا واست نگهش داره...مواظب خودت و گل پسر نازت باش.

سلام من تازه میام اینجا با تبادل لینک موافقین؟منتظر جوابتون میمونم یا حق

سلام عزیز حالا چرا عکس خواب این اقا اشکان رو گذاشتی به هر حال وبلاگت خیلی قشنگه برات ارزوی موفقیت میکنم بای

سلام
چه ناز
میگم شما با تبادل لینک چطورد؟ اهلش که هستید؟
منتظرم خبرم کنید.

پسرک تنها 1383/09/25 ساعت 21:41 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ....این اشکان کوچولوی ما چه قدر ناز شده .....از طرف من ببوسش حتما ......یه اسفند هم براش دود کن ....سربلند و پیروز باشی ..یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد