شفای زندگی

تا چه اندازه به نشانه ها معتقدید؟ نشانه ها و علامتهایی که خدا مثل علائم راهنمایی و رانندگی سر راهمون می گذاره تا ما رو هدایت کنند به اون سمتی که باید بریم... پریروز آخرین جلسه فیزیوتراپیم رو هم رفتم و دیگه حس می کردم که کمرم خوب شده ولی زهی خیال باطل!!! یه کم که اشکان رو بغل کردم باز درد گرفت. یه دوست خوب داره برام انرژی می فرسته که فکر میکنم همون یه مقداری هم که خوب شدم از اثرات انرژی دادن ایشونه ... خلاصه دیشب در حالی که درد کلافه ام کرده بود اومدم تو هال که از توی کتابخونه یه کتاب بردارم که تا اشکان می خوابه بخونم. آخه اشکان ساعت 12 شب زودتر نمی خوابه... خلاصه همینطور که دنبال کتاب می گشتم چشمم به یه کتاب افتاد که هر چی فکر کردم یادم نیومد که کی خریدمش اسمش بود شفای زندگی و نویسنده اش لوئیز هی ... همونطور که از اسم کتاب بر میاد کتاب در مورد این نوشته که چطور میتونیم خودمون به کمک افکارمون دردهامون رو از بین ببریم همونطور که خود نویسنده تونسته بود سرطان بد خیمش رو در عرض 6 ماه از بین ببره... یه حس خاصی بهم دست داده بود پیش خودم گفتم اونوقت بعضی ها به وجودش به مهربونیش و به عشقش شک میکنن... بابا جون دیگه چه طوری حضورش رو به ما ثابت کنه!!!! چه جوری عشقشو به ما نشون بده؟( خدا رو میگم ) اشکان خوابش برد و من تا جایی که چشمام یاری دادن کتاب و خوندم و تو دلم گفتم حالا فهمیدم این کمر درد چه پیامی برای من داشت...

نظرات 7 + ارسال نظر
؟؟؟؟ 1383/09/11 ساعت 21:53

سلام یاسمن جان . یه سری مسائل برات پیش آمده که منشا آن برمی گرده به انرژی شای و دوره ای که گذرانده ای . باید اونا را دوباره ادیت کنی ( به گفته دوست عزیزم سر جمع ۳ تا پنج دقیقه بیشتر نمی شن ) و تمرینات شفاهی رو حداقل روزی یکبار یا اگه می تونی یه بار صبح یه بار شب انجام بده ( ۳ الی ۵ دقیقه هر بار ) الان از ناحیه چاکراهای ۲و ۳و و ۵و ۶ مشکل داری . و شاید این مربوط به قطع تمریناتت باشه. روی این موضوع فکر کن و کارهای لازم رو انجام بده انشاالله سلامتی به تو برمی گرده . منو از حالت با خبر کن .

سلام ... اول از اینکه به بلاگ من سر زدید ممنون .... بعد اینکه خدا بد نده !!!!!!!!! مگه کمرتون چی شده که درد می کنه ؟؟؟؟ امیدوارم هر چی زودتر بهتر بشید و سلامتی کامل رو بدست بیارید . شاد باشید ....

خشایار 1383/09/12 ساعت 14:43 http://skyblog.blogsky.com

سلام
البته که تبادل لینک اجباری نیست! دلیلی نداره اگه من لینک کسی رو گذاشتم٬ اون هم مال منو بذاره! (-؛
موفق باشی عزیز. دعا می کنم زودتر خوب شی...

احمد رضا 1383/09/12 ساعت 16:08 http://fasa.blogsky.com

سلام
قبل از هر چیز از لطف شما ممنون.البته قبل از اون هم امیدوارم هر چه زودتر از شر این کمردرد خلاص بشید.
در هر چیزی آیتی ست و بزرگترین آیت خود ما.
شاد و موفق باشید.
خدانگهدار.

پسرک تنها 1383/09/13 ساعت 20:35 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ....من داغدارم داغدار قتل عام تمام کلماتی که سال هاست در گورستان دهان کنار بزاقهای زیر زبانی مدفون شده اند حرفهایی نا گفته و خاموش که به قول تو باید وقتهایی گفته شود چند شبی است که دستهایم به سوی مهربان مطلق ازلی دراز شده التماسم را به آسمان جز ستاره حاجت کسی ندید میدانی بهترین! این پسرک بیچیز و فقیر جز سوگندی محکم برای دوست داشتن و خوشبخت کردن همیشگی تو چیزی در طبق اخلاص نداردهمچنین دعایی که تنها برای تو و ان چه پیش رویت باشد خداوندا باز هم شب شده شبی خالی از هر ستاره حاجت دوباره من هستم و آسمانی تیره پر از خجالت

سلام به نظر من تمام دور و بر ما پر از نشانه هست

بهروز 1383/09/15 ساعت 10:41 http://donyaie-bartar.co.sr

سلام از این که دیر دیر بهت سر میزنم شرمنده سرم شلوغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد