من استراحت مطلق شدم!!!

بچه ها برام دعا کنید کمردرد کار دستم داد و دکتر گفت باید استراحت کنم و خلاصه بابای بچه ها حسابی افتاده تو زحمت برام دعا کنید که زود خوب شم و بتونم خودم کارهای اشکان کوچولو رو انجام بدم.... من واقعا به دعا معتقدم و الان نیازمند دعا تونم... مرسی
نظرات 9 + ارسال نظر

سلام ياسمن جان .. اميدوارم که خوب باشی فقط يه چيز
.:: يا من اسمه او دوا و ذکر او شفا ::. به امید سلامتی کامل
آرزومند آرزوهایت نوید {‌ پسر جنوب }

سلام من هم برات دعا میکنم چون خودم مادرم میدونم چی میکشی !!!

امیدوارم هر چه سریع تر حالتون خوب شه.....قربونتون....فلا بابای

سلام دوستم! میدانم چه میکشید...سال پیش یکی دو هفته ای درگیر کمردرد بودم البته کمردرد کمی هم عصبی است و دوایش آرامش است... حتما خوب میشوید. برایتان دعای خیر دارم و از خدا میخواهم هر چه زودتر خوبتان کند که به فرزندتان برسید... دلتان شاداب!

سلام... ممنونم از لطفطون.... من هم براتون دعا میکنم که کمردردتون زودتر و سریعتر خوب شه.....

الهی برات بمیرم یاسی جونم
بگو خودم میام همه کارات رو میکنم

سلام بر تو عزیز . امیدوارم کار استادت برای بهبودیت نتیجه داده باشه . در غیر این صورت و در صورت تمایل به این آدرس www.energydarmany.persianblog.com سری بزن و مطالبش رو بخون و بعد اگه دوست داشتی با میل darmangar110@yahoo.com کارهای مورد لزوم را انجام بده.
........ یا حق ....... فرهاد
وبلاگ های من :
www.ef.caspianblog.com
و www.esfarhad1000.persianblog.com
و www.vipassana.persianblog.com
و www.sfarhad.persianblog.com
و www.pranic.persianblog.com

مهدی 1383/09/03 ساعت 14:23 http://www.bosepehr.com

سلام
از مطالب وبلاگ شما خوشم امد گفتید خدا رو باید تو وجود خودتون حس کنید ......بله باید لمسش کرد...گاهی وقتا نوازش...بوسه. و... باید باهاش حال کرد..... دست حق نگهدارت .....یا علی

سلام
یاسمن جان امید وارم حالت بهتر بشه . من چند تا عکس از خانه خدا دارم چون خودم امسال رفتم و از توی حیات خانه خدا عکس گرفتم اگر دوست داری ازشون استفاده کنی برام میل بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد