عکس جدید اشکان

سلام...
من خواهر یاسمنم..اینم عکس اشکان تپل خوردنی گازگرفتنی ....

عکس اشکان
نظرات 12 + ارسال نظر

سلام.....چه خوشگله!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام ... ایشاا... خدا براتون نگهشون داره

وووووووووش ناااااااااااااااازی X:

این لپاش منو کشته D:

هاجر 1383/08/27 ساعت 15:10 http://tiktak-h.blogsky.com

وای خدا چه عشقیه.دلم می خواد یه گاز گنده از لپاش بگیرم(گاز)

یاسمن عزیز سلام چند نکته رو ازمن که دوتا پیراهن بیشتر پاره کردم گوش کن .
۱) قبل از اینکه نگران اشکان باشی اول نگران خودت باش ، چون خدایی نکرده اگر کمرت بدتر بشه اولین ضربه به اشکان کوچولو وارد میشه . حتما دکتر برو ومراقبتهای خاصی انجام بده . اینو بدون اگر تو مریض بشی تموم زندگیت به هم میریزه .
۲) قطره ای به نام منتول وجود داره بد نیست اگر از داروخانه بگیری وشبها چند قطره ای روی بالش اشکان بچکانی . خیلی تو این فصل بد به بچه کمک میکنه ونمیگذاره بینیش بگیره یا سرما بخوره . من اینو برای اشکان و آریاخودم تجربه کردم .
۳) اگر لینک منو بگذاری ممنون میشم .
نگران نباش ولی مواظب خودت باش .

کامی 1383/08/27 ساعت 19:46 http://camy.persianblog.com

سلام . این کوچولویی که اینجا گذاشتی رو از طرف من ببوس . در ضمن مرسی که بهم سر زدی .... یادت نره ... ببــــــــــــــــــــــــــــــوسش ....

نوید 1383/08/27 ساعت 20:22 http://ExE.blogsky.com

سلام یاسمن جان خوبی ‌؟ مرسی که سر زدی فقط یه چیزی خوش به حالی یکو داری که گازش بگیری..!! از طرف ما هم به گاز...!! یه سری بزن
آرزومند آرزوهایت نوید { پسر جنوب }

سلام یاسی جون
دلتنگت بودم
خوش باشی عزیز

سلام دخترم وسلام به همسر شما ..خرسندم که به کسوت مادری در اومدید...اما اولین توصیه ازپدر پیرتان ....عزیزان من سعی کنید همین نورسیده خوب رو با ادب ایرانی وبا فرهنگ معنوی همه جوامع آشنا کنید تا درست بیاموزد و به سلامت وصحت راه زندگی بپماید .......واما دومین توصیه ...به همین یک عزیز اکتفا کنید تا از زندگی بیشتر لذت ببرید وفرزند هم با امکانات بهتر وبیشتر......ببخشید ....همیشه موفق وخوشبخت باشید....یاهو

پسرک تنها 1383/08/28 ساعت 20:13 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ....این اشکان کوچولو چه قدر نازه ......امیدوارم کمر دردت هم خوب بشه ....سربلند و پیروز باشی ..یا حق

سلام یاسمن جان . ایشالا خدا حفظ کنه این کوچولو رو یه سرم به ما بزن ثواب داره

اتنا شیرافکن 1383/09/04 ساعت 20:59




سلام خیلی دوست داشتنی است
خدا حفظش کنه خیلی دوستون دارم
خدا حافظ
چهار شنبه ۴/۹/۱۳۸۳ ساعت ۸:۵۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد