کمر درد

سلام به همه...

امروز به خاطر احمد رضا خان که برام کامنت گذاشته بود کمی از خونه  می نویسم... راستش یک کمر دردی گرفتم که نگو... الان نزدیک یک هفته است که حسابی کمرم درد می کنه و وقتی اشکان رو بغل می کنم  دردش واقعا شدید تر میشه ولی خوب چه میشه کرد بیخود نیست که بهشت مال ماست و جهنم مال آقایون!!! البته اینو شوخی کردم چون بابای اشکان واقعا" در نگهداریش کمک می کنه ... من همیشه معتقد بودم که درد یه آگاهیه. هر دردی قراره که به ما یه چیزی بگه ولی هر چی فکر می کنم نمی فهمم که این کمر درده چی قراره به من بگه! اگه قراره بگه یه کم کمتر کار کن و به خودت برس خیلی خنگه و کم حواس چون من چطوری می تونم با یه بچه دو ماه و خورده ای استراحت کنم؟ مطمئنا" نمی خواد بگه بیشتر کار کن! دارو هم که نمی تونم بخورم آمپولم که نمیتونم بزنم پماد هم هیچ تاثیری نداشت! امروز به استاد انرژی درمانیم زنگ زدم و گفت یه اسپاسم عضلانیه و قرار شد که روی اون قسمت کار کنه... اشکان هم خوبه خیلی بانمک شده تا باهاش حرف می زنیم میخنده و تا جایی که عضلات دهنش وا میشن دهنش رو باز می کنه که این یعنی آخر خنده!!! و اون موقع است که هر چی درد و خستگی هست از یادم میره و انقدر بو سش می کنم که لبهام و وجدانم با هم درد میگیرن. آخه نوزاد رو نباید بوسید! الانم بیدار شد. از دیشب تا حالا یه کم بینیش کیپ شده و من همش دعا می کنم که سرما نخورده باشه. قرار شد خاله مریمش زحمت بکشه و یه عکس جدید از اشکان بگذاره که ببینید چقدر بزرگ شده.... وای چقدر همه چیزهایی که نوشتم بی ربط هستن! سرتون رو درد آوردم بازم میام و بقیه خبر ا رو میدم. دعا کنید کمرم زود خوب بشه..

 

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد رضا 1383/08/26 ساعت 12:30 http://fasa.blogsky.com

با عرض سلام مجدد
۱) محمد رضا کی؟؟!! اگه منم که احمد رضا هستم.
۲) خوشحالم از اینکه نظرات خوانندگان وبلاگتون براتون مهمه و از دست کسانی که خودشون هیچی نمی دونند ولی مرتب اظهار فضل می کنندناراحت نمی شید!!
۳) دوای این کمردرد هم همون طور که خودتون گفتید یکی از اون آخر خنده های اشکانه. این رو به دکتر انرژی درمانی هم اگه بگید باعث رونق کارش می شید یک روش نوین.جدی میگم بچه ها وقتی آدم کلافه می کنند کافی یک لبخند کوچیک بزنند تا آدم همه چیز رو یادش بره و حدود ده بیستایی هم ماچ! ازشون بگیره البته این رو از روی تجربه میگم!(بچه خواهرم)
۴) کامنت قبلی هم خدمتتون عرض کردم ولاگ شما با اون داستان ها یا بدون آن ها زیبا و خواندنی ست. امیدوارم همیشه موفق باشید.
خدا نگهدار.

ببخشید منظورم احمد رضا بود... درستش کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد