شک در باره وجود خدا

مردی به آرایشگاه رفت تا موهایش را کوتاه کند. مثل همیشه با آرایشگر گپ می زد تا این که چشمشان به خبری در روزنامه در باره کودکان سر راهی افتاد. و آرایشگر گفت: میبینید؟ این فاجعه نشان می دهد که خدا وجود ندارد!

مرد گفت:چطور؟

آرایشگر گفت:روزنامه نمی خوانید؟ مردم رنج می کشند. بچه ها را سر راه می گذارند. همه جور جنایتی انجام می دهند. اگر خدا وجود داشت رنج وجود نداشت. مشتری به فکر افتاد اما کار آرایشگر تمام شده بود و تصمیم گرفت گفتگو را ادامه ندهد. در باره مسائل ساده صحبت کردند و بعد حق الزحمه آرایشگر را داد و رفت.

اما اولین چیزی که دید گدایی بود با موهای بلند و ژولیده . بی درنگ به آرایشگاه برگشت و به آرایشگر گفت: میدانید که آرایشگر ها وجود ندارند؟

_چطور ممکن است ؟ من خودم آرایشگرم!

مرد اصرار کرد وجود ندارند . اگر وجود داشتند هیچ کس نباید موی بلند و ژولیده می داشت. آن مرد را در آن گوشه ببین!

آرایشگر گفت: مطمئن باش که آرایشگرها وجود دارند. اما این مرد هرگز این جا نمیاید.

مرد گفت: دقیقا" خدا هم وجود دارد! اما مردم نزد او نمی روند. اگر به دنبالش بگردند کمتر تنها می مانند و آن همه بدبختی در دنیا وجود نخواهد داشت!

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر

چی شد وبلاگت؟؟؟؟؟؟؟مطلبت جاب بود / راستی لینگ بدرد نخورد/ آپدیتم

سلام ......... خیلی قشنگ بود .... کاش همه برن دنبالش ...شاد باشید

آری مسئله این است !
رفتن یا نرفتن

سلام..خیلی جالب بود ...به من هم سر بزن...موفق باشی

من که اصلا تو این یک مورد شک ندارم:)

پسرک تنها 1383/08/15 ساعت 12:07 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ........نوشته های قبلیت رو خوندم همه رو ..ولی تا میومدم نظر بدم نمیشد و کامپیوترم اذیت می کرد ...خلاصه معذرت .........همه چیز وجود داره ولی این ما هستیم که وجود اون ها رو نقض می کنیم .....سربلند و پیروز باشی ..یا حق

سلام مطلبت زیبا و رسا بود من اولین باره که میام اینجا امیدوارم با سر زدن به من یه پل بزنیم به هم

سلام. ممنونم بهم سر زده بودی. خوب اینم یه جورشه. اگرچه که من فکر میکنم همه این اعتقادها رو از سر نیاز داریم اما خوب این عقیده شخصی منه. خودم هم به خدا اعتقاد دارم اما فکر نکنم هیچ جوره با خدای کتاب دینی یکی باشه. شایدم یه هیت مدیره باشند به جای یه خدا. هیچ کس از مرگ بر نگشته که!

سلام. مطالب وبلاگت خیلی قشنگ بودند. همه رو خوندم. وقاعا قشنگ بودند. ممنون از اینکه به من سر زدی. موفق باشید.

احمد رضا 1383/08/16 ساعت 11:12 http://fasa.blogsky.com

سلام/حال شما؟
بعضی وقتها برای آدم اتفاق هایی می افته که خیلی از شکها رو از بین میبره.از یه چیز این وبلاگ خیلی خوشم میاد! اینکه همیشه مطالبش با عنوانش هم خوانی داره و آدم رو امیدوار میکنه.

در مورد کدها اگر شما دقیقا این کد را کپی و پیست کنید در ویرایش قالب وبلاگتون لینک مورد نظر در وبلاگتون ظاهر میشه مثلا اگر لینک مورد نظر لینک وبلاگ من باشه! این کد:
span lang="fa"لینک دوستان/span/p
p
a target="_blank" href="http://fasa.blogsky.com"پاییز طلایی/ap
hr
حالا که این کد را در کجا قالب پیست کنید این جمله رو در قالب پیدا کنید ودر زیر آن کد بالا را پیست کنید:
تعداد بازدیدکنندگانbr
b[#counter]/bbr
hr
برای اضافه کردن لینک های دیگر بعد از من!!! کافی است کد زیر را بعد از همه اینها بنویسید:
a target="_blank" href="آدرس وبلاگ مورد نظرتون"span lang="fa"
اسم وبلاگ مورد نظرتون/span/ap
از اینکه این افتخار به من دادید ممنونم.
شاد و موفق و سر بلند باشید.
خدانگهدار شما.

سلام…
وبلاگ قشنگی داری.
من سینا هستم. کاریکاتوریستم و یه وبلاگ هم تو همین زمینه دارم. اگر کاریکاتور یا یه چیزی تو این مایه ها خواستی بیا وبلاگم و تو نظرات بگو.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد