به بهانه ماه مبارک

سلام به همه اونم بعد از یه تاخیر چند روزه....

باور کنید که من دلم پیش شما هاست ولی واقعا بعضی روزها حتی فرصت نمی کنم که به کارهای روزمره ام برسم...اشکانه دیگه!!!!! 

خوب ماه مبارک رمضون هم شروع شد ... خدا کنه به هوای این که بعضی ها معتقدند که تو ماه مبارک باید آدم خوبی بود عادت کنن که بعد از ماه مبارک هم خوب باشن نه این که فقط تو این ماه دروغ و غیبت و ریا رو کنار بگذارن و از فردای عید فطر دوباره بشن همون آدم قبلی... دیروز یه جایی شنیدم که حضرت علی گفتن آدمها سه دسته هستن... بردگان یعنی اونایی به خاطر از ترس از خدا گناه نمی کنن

سوداگران یعنی اونایی که با خدا معامله میکنن گناه نمی کنن تا خدا اونا رو بهشت بفرسته و گروه آخر آزادگان یعنی اونایی که به خاطر عشق به خود خدا اون رو پرستش می کنن و به گفته هاش عمل می کنن... تو این دسته بندی کجا قرار داریم؟ راستی وبلاگ جالب دوست عزیزی که برام کامنت گذاشته بود رو ۳ بار رفتم ولی هر کاری می کنم نمیتونم کامنت بگذارم همش ارور میده بهتون پیشنهاد میکنم بهش یه سر بزنید خیلی جالبه...http://manyaremehrabanam.persianblog.com/

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک تنها 1383/07/28 ساعت 18:32 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز .......ای کاش چیزی که شما میگفتی واقعیت پیدا میکرد .....توی این ماه عزیز من یکی رو از دعای خیرت بی نصیب نزار ...سربلند و پیروز باشی ...یا حق

ای کاش...! 1383/08/14 ساعت 01:16

ای کاش من هم....!
دلم می خواد گریه کنم بارون بباره...دلم گرفته..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد