عشق در اولین نگاه

سلام به همگی

 هر چی تو اون نه ماه استراحت کردم حالا باید بدوم و تازه بازم به همه کار نمی رسم!!! باور کنید وقتی اشکان می خوابه من انقدر با سرعت مشغول کار میشم که انگار یه فیلم داره با دور تند پخش میشه!!! گاهی ظهر هم گذشته و من هنوز وقت نکردم جلوی آینه موهام رو شونه کنم ! بچه خوبه از دیدن مامانش سکته نمیکنه!!!خدا بهم قوت بده!!! مدتهاست که در مورد مطلب خاصی ننوشتم آخه برای نوشتن باید فکرت رو بتونی جمع کنی ولی من در حال حاضر فکرم هزار جاست!! خوب اول چند تا چیز مهم بنویسم اول از خواهرم مریم تشکر می کنم که زحمت گذاشتن عکس اشکان رو کشید اونم میون این همه کاری که داره آخه یادتونه که قرار بود عروس بشه و با فوت پسرداییم همه چی عقب افتاد حالا داییم زنگ زد و گفت تا قبل از ماه رمضون عروسی رو بگیرید و  قراره 18 مهر عروسی باشه.( ناگفته نماند که من برای این کار خیلی پشت صحنه زحمت کشیدم!!) دوم این که از دوست عزیزی که تمام تلاشش رو کرد که کمکم کنه واسه عکس ولی اون سایتی که عکس رو گذاشته بود پروکسی میداد هم ممنونم.  و سوم این که امروز میخوام ازتون یه سوال کنم. تا چه حد به عشق در اولین نگاه معتقدید؟

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید رضا 1383/07/05 ساعت 17:58 http://p30power.com

احتراما به اطلاع میرساند تعداد زیادی دعوت نامه ی gmail بدست بنده رسیده است . میخواستم بگم اگر شما نیز مایلید که دعوت نامه ی جی میل دریافت کنید به سایت زیر مراجعه نمایید .
با تشکر
http://p30power.com
بای

باهاتون موافقم
البته باید بعدش دقیق فکر کرد
نباید هر حسی را با عشق اشتباه گرفت

رها 1383/07/06 ساعت 01:59

عشق با اولین نگاه شروع میشود پس خیلی مهمه این اولین نگاه سر منشاء هستش . با پاکی خاصی همراه هست که ...

ُفرا 1383/07/06 ساعت 15:02 http://gastby.persianblog.com

موضوِع به این خوبی ...

پسرک تنها 1383/07/07 ساعت 12:58 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز .........عروسی خواهرتون رو پیشا پیش تبریک میگم ......امیدوارم به پای هم پیر بشن .........من هم به عشق توی نگاه اول معتقدم ......سربلند و پیروز باشی ...یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد