لطفا راهنماییم کنید

سلام با یه دنیا دلتنگی برای همه شما عزیزانم...

من از مسافرت برگشتم در واقع من از بهشت برگشتم! بهشت زیبایی که توش عشق و محبت موج میزد و فرشته ای به نام مادر ازم مراقبت می کرد... وای که دلم نمی خواست اون لحظه ها تموم بشن. حیف که لحظه های قشنگ زودتر می گذرن. اشکان هم اصلا اذیت نکرد خوشبختانه... راستی کی میتونه یادم بده که تو وبلاگم عکس بزارم ؟ بچه ها خواسته بودن یه عکس از اشکان بزارم ولی بلد نیستم. لطفا هر کی میتونه راهنماییم کنه. ممنونم ...

نظرات 8 + ارسال نظر
پسرک تنها 1383/06/28 ساعت 17:51 http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ...خیلی خیلی معذرت میخوام که خیلی وقته سر نزدم ...حالم زیاد جالب نبود ........خوشحالم که اشکان کوچولو هم به دنیا اومد بعد از ۹ ماه انتظار .........و باز هم خوشحالم که مادر گلت پیشت بوده و ازت پرستاری کرده ........وکمی هم ناراحت شدم که اشکان کوچولو به خاطر زردی که داشته بستری شده ......حالا هم خوشحالم که از مسافرت برگشتی ....این ها رو گفتم بدونی که اگه دیر کردم درست ولی هر چی رو نخونده بودم خوندم .......سربلند و پیروز باشی ...یا حق

سلامممممممممممممم عزیزمیییییییییییی برگشتی؟خوب خدا رو شکر هم خودت خوبی هم اشکان ...الهییییییییییی من فک کنم باید تو یه سایتی عضو شی اونجا عکس اشکانو میذاری از اونجا دیگه عکسشو تو وب خودت می ذاری...در هعمین حد تونستم کمکت کنم....الهی من فدای تو....چیکار کنم برای تو...اگه تو این بیابونا خاری بره به پای تو.....منتظرت میمونم....

م 1383/06/30 ساعت 10:40

یاسمن عزیز مهربانم سلام....خوب هستی؟...از آشنایی با تو و وبلاگ بینهایت قشنگت شادمانم....و شادمانتر اینکه در تولدم شرکت کردی و بهم تبریک گفتی....در رابطه با سوالی که کردی تا اونجا که من اطلاع دارم میتونی عکس رو از توی خود سایتهای اینترنتی کپی کنی و بعد در صفحه ی مدیریت کاربریت پیست کنی اما عکس اشکان رو فکر کنم باید اول بفرستی به میلت و بعد از داخل میل کپی کنی....ممنونم و همیشه منتظرت...تا بعد...

سلام ........ خدا رو شکر ......... در مورد سوالت باید بگم که اول باید یه فضا در اینترنت داشته باشی تا بتونی یه عکس رو از هارد سیستم خودت در اونجا قرار بدی ....... بعد ازاین کار می تونی تو مدیریت کاربری آدرس این فضا به همراه اسم عکس رو بدی تا عکس رو نشون بده ......... البته من با ساز و کار بلاگ اسکای آشنا نیستم .......... اما فکر کنم یه شکلی به عنوان اینکه (برای قرار دادن عکس باشه) وجود داره ......... انشاا... که موفق باشی........ شاد زی

سلام ... خیلی بد که آدم از بهشت و کانونی کاملا گرم و صمیمی اونم با فرشته هایی مثل پدر و مادر یه دفه بیرون بیاد ولی چه میشه کرد عزیز ... ممنون که بهم سرزدی عزیز ... منتظر حضور گرم تو عزیز هستم ... من بلاگ اسکایی نیستم ولی اگه بدونم چه جوری حتما بهت خبر میدم ... راستی ازاین به بعد مشتری ثابت وب زیبات میشم ... همیشه شاد باشی و موفق

از اینکه از آمدن شما تا آمدن من فاصله زیاد بود پوزش میطلبم .تولد فرزند دلبندتان را تبریک میگویم . و آرزوی آنرا دارم که در آینده یکی از مشعل داران علم و هنر باشد . خوشحال خواهم شد دوباره اثری از شما در لایتناهی ببینم .

سلام... شاد باشی ... راستی اگه بخوای عکس بزاری باید اول رو یه سایتی باشه مثلا تو ایمیلت. بعد همون آدرسو میدی برا جای اونآدرس لینک عکس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد