بوی بهشت

خدا ی مهربونم سلام

از این که این فرشته زیبا  مهربون رو به ما هدیه دادی ازت ممنونم... وقتی در آغوش می گیرمش احساس می کنم که تو رو در آغوش گرفتم.... چرا که به خاطر پاکی و معصومیتش بوی بهشت میده... نگاهش اونقدر مهربونه که انگار از دریچه چشمای تو داره نگاهم می کنه ... و وقتی با انگشتای کوچولو و کشیده اش انگشتم رو میگیره حس میکنم  با تمام کوچیکیش  قدرت فوق العاده ای داره که ناشی از ارتباط نزدیک با توست... وقتی نیمه شب با صدای گریه اش از خواب بیدار میشم انگار ماههاست که ندیدمش اونقدر دلم براش تنگ شده که اصلا از این که از خواب بیدارم کرده ناراحت نمیشم و با عشق بغلش میکنم .. میبوسمش و عطر دلنشین بودنش رو تا اعماق وجودم فرو میدم و از گرمی حضورش در کنارم نشئه میشم... نمیدونم چطور میتونم ازت تشکر کنم... امیدوارم که بتونم تو رو اونجور که هستی ...خوب و مهربون و بزرگ... دوستداشتنی و بخشنده... به همه اونایی که فکر می کنن که باید از خدا ترسید بشناسونم... دوستت دارم... یاسمن

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام یاسمن جونم...چه حس قشنگ و پاکی...امیدوارم آقا اشکان گل همیشه سالم و تندرست باشه...شاد باشی همیشه.

بارکد 1383/06/14 ساعت 10:06 http://moongate.blogsky.com/

واقعآ‌ شرمنده ... بخاطر پراکسی زیاد به بلاگ ساکای نمی تونم سر بزنم.بلاگ خودمم یکیش.فقط برای آپیدتیدن :( ...
برم بخونم بلاگتون رو که خیلی وقته نیومدم :)

سلام. اونقدر قشنگ وصفش کردی که بدجوری هوس کردم یه ماچ آبدار به لپهای قرمزش بندازم. پس شما از طرف من او را ببوس. یا علی.

فاطمه 1383/06/15 ساعت 01:16

سلام..وای یاسی جون خیلی خوشحالم که اشکانت به سلامتی به دنیا اومد امیدوارم هر چه سریع تر زردیش خوب شه...نگرانم نباش...مبارک باشه..انشاء... قدمش پر روزی باشه...تا بعد... یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد