یه خبر خوش

هورا اشکان به دنیا اومد!!! اشکان 5 شهریور ساعت 5 و نیم صبح در حالیکه قرار بود 25 شهریور با سزارین به دنیا بیاد با زایمان طبیعی به دنیا اومد و همه رو متعجب و حیران کرد....  الان زیاد حال مناسبی ندارم فقط خواستم خبر خوش داده باشم... اونم بعد از این همه خبر بد.... دوستتون دارم ... تو لحظه های پر از درد برای همه اونایی که برام کامنت گذاشته بودن دعا کردم... فردا قراره اشکان رو ببرم دکتر. شما هم برای سلامتی اون دعا کنید ... تو اولین فرصت براتون مینویسم
نظرات 8 + ارسال نظر

سلام عزیز . امیدوارم که همیشه شاد باشی و اشکان کوچولو هم سلامت باشه . پاینده باشید .

ممنون که به من سرزدی... قدم نو رسيده هم مبارکه... بچه ای که زودی مياد... مهربون و باهوش ميشه... حالا می بينی...

زندگی رویش گل از خاک است و
شکوفایی امید به قلب من و تو.
که به هر روزن آن آینه ایست.
زندگی چیست؟
سراسر هیجان و هراز گاه سکوت،
که در آن اسراریست.
زندگی گردش چرخیست به کام منو تو؛ یا که آن راه دراز، و عبوری به سبکبالی کاه از
تولدَ تا مرگ.......................تبریک تبریک تبریک......برای تولد یک سالگی باید ما رو هم دعوت کنید......ببوسش از طرف من

فرا 1383/06/08 ساعت 17:10 http://gastby.persianblog.com

مبارکه ... چه اسم قشنگی .... آرزوی سلامتی دارم براش

سلام یاسمن جونم...قدم نو رسیده مبارک..کلی خوشحال شدم...امیدوارم تنش سالم و لبش خندون باشه همیشه..مواظب خودت باش گلم..راستی این روز قشنگ هم مبارکت باشه...یا علی.

احمد رضا 1383/06/08 ساعت 21:23 http://fasa.blogsky.com

سلام
تبریک می گم.
امیدوارم همیشه سالم و موفق باشید.

[ بدون نام ] 1383/06/10 ساعت 00:59

بارکد 1383/06/14 ساعت 10:08 http://moongate.blogsky.com/

مبارکه...تولدش رو می گم...قدم نو رسیده هم همینطور.:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد