قوانین آپارتمان نشینی

سلام... تا حالا کجا بودم؟ مریض بودم و دلپیچه امونم رو بریده بود و آخر مجبور شدم دو روز سرم وصل کنم... و وای وقتی زیر سرم بودم و جای سوزن سرم می سوخت برای شفای همه مریض ها دعا کردم... و تازه فهمیدم ککه فقط سردرد نیست که خیلی بده!!! چقدر دلتنگ نوشتن برای شما خوبان بودم... یه سوال داشتم ازتون. شما تو آپارتمان زندگی می کنید؟ اگه تو  آپارتمان زندگی می کنید تا چه اندازه حق و حقوق دیگران را رعایت میکنید؟ کاری ندارم به این که مستاجرید یا صاحبخونه... چون فرقی نمیکنه... با این که ما مستاجر نیستیم و بقیه همسایه هامون مستاجرن من معتقدم که رعایت کردن حق دیگران در آپارتمان ربطی به مالک و مستاجر بودن نداره... واقعیت اینه که ما هیچکدوم به واقع مالک چیز هایی که داریم نیستیم و یه روزی هر آن چه که داریم رو می گذاریم و میریم. اما حالا که زنده ایم و داریم همه با هم و در کنار هم زندگی می کنیم باید حق همسایه های دیگه رو ضایع نکنیم... از یه ساعتی از شب تو راه پله ها آروم رفت و آمد کنیم... در رو محکم به هم نزنیم... جلوی در خونه مون تو راه پله آت و آشغال نذاریم... و حالا به نظر شما ما اجازه داریم تو راه پله ها که اصطلاحا مشاع هست و به همه همسایه ها متعلق هست یه قفس بی ریخت یا اصلا نه خوشگل!!! با دو تا پرنده پر سر و صدا آویزون کنیم؟ بعدم بگیم خوب جلوی خونه خودمه به کسی ربطی نداره؟ آخه بچه من عاشق پرنده است ولی تو خونه ام که نمی تونم پرنده بزارم خونه ام کثیف میشه!!!!! تو رو خدا جوابم رو بدین این یک تبلیغ نیست!!!!! یک سوال واقعیه که هر کدوم از ما در مکانی که زندگی می کنیم چه آزادی ها و چه محدودیت هایی داریم و اصولا"  چه باید بکنیم که اسمش دگر آزاری نباشه؟ .....

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام وب لاگ خوبی داری
اگه دوست داشتی میتونم کمکت کنم وب لاگت ظاهره قشنگتری داشته باشه.
اگه خواستی واسم تو وب لاگم قسمت نظرات بگه.

والا ما که تو آپارتمان نیستیم
پس ترجیح میدم که نظر ندم D:

مینا 1383/05/14 ساعت 21:16 http://mina123.blogsky.com

یاسمن جان سلام
خوبی؟
راستش رعایت حق و حقوق دیگران بخ نظر من ربطی به متراژ خونه و یا نوع خونه نداره...ادم تو خونه ویلایی م زندگی کنه بازم باید رعایت حق دیگران و بکنه ...باید...ولی کو گوش شنوا...
ممنونم که اومدی پیشم ...بازم بیا خوشحال میشم...
شاد و پیروز باشی...در پناه حق ...

وقتی حقیقت آزاد نیست پس آزادی حقسیقت ندارد...

سلام یاسمن جان
دروهله اول از شما معذرت می خوام چون خیلی دیر به دیر وبلاگم رو بروز میکنم و ثانیاً اگر فکر می کنی به وبلاگت سری نمی زنم ( نظر نمی دم ) بخاطر اینه که هر دفعه که می خوام نظر بدم ، یه مشکلی پیش میاد ، یا کاری و یا صفحه رو نمی تونم باز کنم تا نظر بدم ( که البته اشکال از من نیست بلکه این قسمت مشکل داره ) .
باری به هرجهت سایت جالبی داری و امیدوارم که همه انسانها روزی ، روزگاری بتوانند درصلح و آرامش و با نیروهاو دیدی مثبت به زندگی خود ادامه دهند. یا حق

سلام من مسعودم همون که یه بار دیگه هم نظر گذاشته بودم واست یعنی همون اولین نظر مرسی که به وب لاگ من اومدی متا سفانه نتونستم نظری رو که برام گذاشتی بخونم اخه فونتشو ندارم.

سلام یاسمن مرسی آره این یکی خط رو میتونم بخونم

سلامی دوباره آره یاسمن حتماٌ همین طوره که واسم گفتی خوب من آماده ام واسم پیغام بذار که چیکار کنم اگه آی دی داری بهم بده مرسی که یه جوری بتونم با هات صحبت کنم

سلام یاسمن جان..منم از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خوشحالم...امیدوارم موقعیتی فراهم بشه تا باشما بیشتر آشنا بشم...و در مورد اون پسر هم حتما براشون ریکی میفرستم حتی اگر لازم میدونید اسمشونو تو گروه اعلام کنم تا اعضاء دیگه هم براشون ریکی بفرستند..فقط اگه لطف کنی و اسمشونو بگی ممنون میشم...همیشه شاد و سلامت باشی گلم.

salam khanoomi :)
khodaya shokr ke halet khoob shode :) enshalla ke hichvaght mari z nabashi . ama darmorede hoghoghe hamsayegi , man fekr mekonam harkari ke adamaye degaro azyat kone che sabghone che mostajero ghabele ghabool nist!

مهدی 1383/05/16 ساعت 01:41 http://3dell.persianblog.com

کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت واز او پرسید((میگویندفردا شما مرابه زمین
می فرستید;

مهدی 1383/05/16 ساعت 01:55 http://3dell.persianblog.com

کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت واز او پرسید((میگویندفردا شما مرابه زمین
می فرستید;

سلام:وبلاگ زیباتون را دیدم.اسم استاد من( لون مین دنگ)واهل ویتنام هستند.ودر حال حاضر در استرالیا زندگی میکنند.واز همانجا واز راه دور شاگردان خود را ساپورت میکنند.
اسم روش ما کاربرد معنویات انسانی(شای)shay است.در صورتی که اطلاعات دیگری خواستید پیام بدهید.
شما چه روشی در انرژی درمانی کار میکنید.منتظرم.
موفق باشید.

آرتی 1383/05/16 ساعت 14:29 http://angel7.persianblog.com

سلام شما چه روش انرژی درمانی کار میکنید؟

حسین 1383/05/16 ساعت 18:19 http://moongate.blogsky.com/

حالتون که بهتره الان؟؟والا یه قانون دیگه هم داره...شبا اون دزدگیر رو قطع کنیم تا همسایه ها هر شب ۴ بار به تعداد ماشین های توی پارکینگ از خواب نپرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد