یه کیک خیلی عالی

سلام به همه شما مهربون هایی که در هیچ شرایطی من رو تنها نمی گذارید و من امروز می خوام براتون دستور یه کیک خیلی خوشمزه رو که دیروز برای اولین بار پختم و عالی شد رو بنویسم.... تا شما هم بپزید و بخورید و لذت ببرید...

کیک سیب و گردو...

مواد لازم

1و نیم فنجان روغن مایع

1و نیم فنجان شکر

1قاشق مرباخوری کاکائو (من خودم یادم رفت بریزم و هیچ اتفاقی نیفتاد!!!)

3 عدد تخم مرغ

3 فنجان آرد

1قاشق غذاخوری بکینگ پودر

1قاشق غذا خوری دارچین(اگه دارچین دوست ندارید نریزید ولی به نظر من طعم کیک رو فوق العاده می کنه)

نصف قاشق چای خوری نمک

1 قاشق چای خوری وانیل

1 فنجان گردوی خورد شده

3 و نیم عدد سیب درشت (که ریز خورد کردیم اندازه نخودچی)

دستور پخت

شکر را با روغن زده سپس تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کرده و خوب می زنیم(با همزن) بعد آرد و بکینگ پودر و دارچین و نمک و کاکائو و وانیل را اضافه کرده با قاشق میزنیم و در آخر سیب و گردو را به این خمیر تقریبا" سفت اضاف می کنیم و بعد در قالبی که قبلا" چرب کرده و آرد پاشیده ایم ریخته و در فری که یک ربع قبل با درجه حرارت 175  یا 375 گرم کرده ایم در طبقه وسط فر به مدت 1 الی 1 و نیم  ساعت می پذیم . اگر بعد از یک ساعت داخل کیک چنگال فرو کردیم و چیزی از مایع به چنگال نچسبید کیک خوشمزه ما حاضر است. میخوریم واگر خوشمون اومد و دلمون خواست برای سلامتی نویسنده دعا می کنیم!!! نوش جونتون   

 

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین 1383/05/04 ساعت 10:54 http://moongate.blogsky.com

اصولآ ما پسرا...فقط در قسمت خوردن کمک می کنیم..البته من از پخت و پز بعضی از غذاها و دسر ها خیلی خوشم می آد...ولی از بس این خواهره گرامی و مامان جان از این چیزا از توی تلویزیون نوشتن و تک و توک درست کردن تا من بخورم....دلزده شدم:))....به نظر من همه چیز خوشمزه است..مخصوصآ اگه مفت باشه:))...ممنون بهم سر زدین...در اولین فرصت بهتون لینک می دم..:)..تا بعد..

درود بر شما همکار گرامی و دوست خوبم

من نوید نیک کار هستم و از سایت نیک کار مزاحمتون میشوم

سایت شما و فعالیت خوب شما جای تحسین دارد

وبلاگ خیلی خوب و مطالب خیلی جالبی نوشته اید

زنده باشید .

به سایت من هم یه نیمچه نگاهی بیندازید و اگر دوست داشتید برایم پیام هم بگذارید که واقعا به من انرژی میده
قربون شما برم .. ببخشید اگر پر حرفی کردم .. منتظر شما هستم نظر بالایی م خیلی باحاله !!!!

سلام دوستم... ممنون از کیک خوشمزه تان... دستت درد نکند... دلت شاد!

هاجر 1383/05/04 ساعت 15:19 http://tiktak-h.blogsky.com

سلام.درستش می کنم

وای عزیزمیییییییی..مهربونم خوبی ؟کوچولو خوبه؟فدات شم منتظر خبری خوش از جانبتم منتظرم نذاریا!

کاش خوب از آب در بیاد!

سلام
ممنون .
مفید واقع شد !

سلام امیدوارم موفق باشی
قربان شما وبلاگ زیبایی داری



به به .............................عجب کیکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد