تحمل شتری!!!

سلام به دوستان خوبم

 دیروز سر درد شدیدی داشتم و نتونستم بیام بنویسم. اما امروز خوبم . از همه شما فرشته های مهربونی که بهم دلداری دادید ممنونم... میدونید یه داستانی چند سال پیش تو یکی از کتابهای پائولو کوئلو خوندم که هیچ وقت فراموشم نمیشه... داستان مردی که داشت از یه واحه به واحه دیگری نقل مکان میکرد. اون تمام وسائل زندگیش رو از داخل چادرش خارج کرد و روی شترش گذاشت .قبل از به راه افتادن یادش افتاد که ای وای پر قشنگی که یادگار پدرش بوده رو فراموش کرده رفت و پر رو آورد و گذاشت روی شتر. اما شتر دیگه نتونست زیر اون همه بار طاقت بیاره و زانوهایش خم شد و افتاد و مرد!!! و مرد با خودش فکر کرد عجب شتر من اونقدر بی طاقت بود که حتی نتونست یه پر رو تحمل کنه! گاهی اوقات ما آدمها کاسه صبرمون پره و منتظر یک قطره هست که لبریز بشه و در واقع خیلی اوقات اتفاق کوچولوهه همون پره هست و ما همون شتره!! و طرف مقابلمون فکر می کنه که چقدر ما کم طاقت یا نازک نارنجی بودیم . حتی گاهی خودمون هم از رفلکس تند خودمون متعجب می شیم در حالی که اگه بشینیم و خوب رو اتفاقاتی که چند وقت اخیر برامون افتاده تعمق کنیم می فهمیم که خیلی هم رفتارمون دور از انتظار نبوده... مضاف بر این که دکتر من معتقده که به خاطر تغییرات هورمونی یک خانم باردار شبیه یک دیوونه هست!!!! و بنابراین میشه من رو بخشید و ضمنا در موقع دعا کردن برای دیوانه ها من رو هم از یاد نبرید! دوستتون دارم...  

نظرات 13 + ارسال نظر
هاجر 1383/04/28 ساعت 15:35 http://tiktak-h.blogsky.com

سلام .وبلاگت یه جورایی با حاله . خوشم اومد .یه سرم به وبلاگ ما بزنی بد نیست ضرر نمی کنی.خوش باشی

سلام .ممنون از پیام سورئالت....آرزوی روزهای آفتابی تر برای تو...

سلام دوست خوب . وبلاگ قشنگ و مطالب بسیار جالب و آموزنده است . موفق باشی

خ 1383/04/29 ساعت 21:16 http://hossein220.persianblog.com

سلام

سلام. خوبی؟..... خوش میگذره؟.... قشنگ بود......موفق باشی

سلام یاسمن خانوم...بسیار ساده و صمیمی مینویسید.....این روزا کمتر کسی هست که اینقد صمیمی بنویسه......خیلی قشنگه......امیدوارم همینجوری موفق به کارتون ادامه بدید.....از اینکه با صفای دل به وبلاگ خودتون اومدید ممنونم............منو فراموش نکنید.....منتظر مطاب قشنگتون هستم بای

[ بدون نام ] 1383/04/30 ساعت 00:52

خانم جونم این حرفو نزنین شما فرشته این ومن برای فرشته ها هر شب دعا میکنم........قربونتون.....

سلام٬من هم به روز کردم٬منتظر حرفهای قشنگتم.

خانه خدا نزدیک ماست و تنها اساس آن عشق است ... سلام یاسمن جون ... ممنون که بهم سر زدی .. شاد و آبی جاری باشی ...

سلام . خیلی خوب بود . راستی بعد از عمری آپ کردم . حتما بیا ایندفه با دفعات قبل فرق می کنه .

فاطمه 1383/04/30 ساعت 23:27 http://narem...

سلام خانم جونم .......راستی ام ها ما ادما بعضی وقتا تحملمون واعا طاق میشه ... من که اصلا صبر و تحمل ندارم......و این یه عیب بزرگیه...!!!

سلام یاسمن جان! نمی دانم خوب متوجه شدم یا نه؟؟؟ شما باردار هستید؟ اگر هستید این حالتها خیلی نرمال است و فقط سعی کنید به مسافر کوچولو یتان فکر کنید و شاد باشید... در ضمن داستان زیبایی از پاییلو کوییلو گفتید ممنون گلم... دلتان شاد!

هر شب ستاره ای به زمین می کشند و باز/این آسمان غمزده پر زستاره هاست دیوانه هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد