تفرقه

سلام به همه  

امروز خیال دارم در مورد تفرقه بنویسم... یکی از  دوستان به نام علی در وبلاگم در پرشین بلاگ برام کامنت گذاشته و پرسیده که اگر چند نفر بخوان بین بعضی از دوستان را تفرقه بندازن چه کار می کنی؟ راستش خیلی فکر کردم... به گذشته ها به روزهایی که دختر مدرسه ایی بودم به زمان دانشجوییم و به روزهایی که شاغل شدم و حتی به دوران پس از تجردم... دیدم خیلی اوقات خودم هم قربانی این تفرقه بازیها شدم... اصولا خیلی از  آدمها هر جا تو زندگیشون احساس تنهایی  و بی کسی یا عدم خوشبختی می کنن به جای این که دنبال یه دوست یه همدم یه یاور خوب واسه خودشون باشن یا به جای این که دنبال راهی درست برای رسیدن به خواسته هاشون باشن یا این که بگردن ببینن چطور میشه رقابت سالم د اشت یا محبوب دیگران شد بدون این که به دیگری که محبوب دیگران هست لطمه بزنن سعی می کنن یه جوری رقیب رو از صحنه خارج کنن و تفرقه اندازی یکی از این راههاست که متاسفانه فقط ممکنه یک بار در هر جمعی نتیجه بده!!! من مدتهاست که فقط یک شنونده هستم هر کسی از دیگری بهم بد می گه خصوصا در محیط کار فقط میشنوم و اگر طرف مقابلش هم حرفی ضد اون بهم بزنه بازم میشنوم... دو تا گوش خیلی اوقات بیشتر از یه زبون به درد می خورن مگه نه؟ من در این جور مواقع سعی میکنم از خدا که بهترینه کمک بخوام ازش می خوام که کمک کنه که اشتباه نکنم و واسه اون آدمهایی که به خاطر نقصان و کمبود تو زندگی مادی یا معنوی شون  دست به اینجور ترفندهای احمقانه می زنن دعا می کنم.. شما چطور؟ آیا راه بهتری برای کمک به علی به نظرتون میرسه؟

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مسافر 1383/04/14 ساعت 23:28

فکر نکنم به اندازه من حرف بار علی کرده باشند...ولی بهترين راه بی خياليست...بی خيال!!!

[ بدون نام ] 1383/04/14 ساعت 23:35

واییییییییییییییییی چه وحشت ناکککککککککک!!!!!!!!!!

سلام......خوبی؟....... وب لاگ زیبایییی داری و زیبا می نویسی.....موفق باشی....... منتظرم.....در پناه حق

سلام. شاعر میفرماید : دادند دو گوش و یک زبانت زآغاز/یعنی که دو بشنو ویکی بیش مگوی. اگر دل مهربان و خیرخواه شما را همه داشتند٬ همه جا بهشت می شد. ماراهم در دعا شریک کنید. یا علی.

سلام خوبید.ممنونم بابت این متنون ..منهم موافقم توکل بخدا ولی تفرقه انداهتن هم دلایل مخالف داره که در کل یک معنی داره ولی ایا اگر کسی بخواد تفرقه بندازه فقط اون مقصره..نه بنظر من اون کسی هم که باور میکنه اشتباهش به اندازه تفرقه اندازه..اشن بحث خیلی طولانیه....باز ممنونم عزیز که متنت به سوال من اختصاص دادی ایشالا جبران کنم

سلام ممنون از اینکه به من سر زدی نیم دونم شاید این حرفم اشتباه باشه اما باید از تفرقه ها به کثرت رسید و زندگی رو اوج خودش رسوند

ساحل 1383/04/20 ساعت 12:09

زندگی شاید همین باشد . یک فریب ساده کوچک ان هم از دست عزیزی که برایت هیچ کس مثل او گرامی نیست .من که باور کرده ام ...بی گمان باید همین باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد