نقاشی

سلام به همه

من حسابی مشغول کارم. البته کارهای سبک یادتونه که گفتم دنبال یه نقاش خوب میگردم؟ خوب خدا برام پیداش کرد. و از 5 شنبه میاد. من مشغول خالی کردن اتاق خوابها هستم. امروز همینطور که داشتم کار می کردم گفتم ای کاش میشد هر چند وقت یکبار دلهامون و مغزمون رو نقاشی کنیم!!! بخدا دیونه نشدم راست میگم! اگه هر چند وقت یکبار افکار پوچ و قدیمیمون و دلخوریهامون رو دور بریزیم و یه رنگ قرمز شاد به قلبمون بزنیم و خلاصه در و پنجره های دل رو تر و تمیز کنیم هیچ وقت زیر بار دلخوری و کینه و نفرت و تلافی کردن بدی های دیگران دچار بیماریهای قلبی و سکته و افسردگی نمی شیم.... بیایید این کار رو بکنیم و از لذت تمیزی دلهامون بهره مند شیم... دوستتون دارم تا بعد شما رو به مهربون ترین خدای دنیا می سپرم... راستی یادتون نره هر کی میاد یه اسم پسر برام انتخاب کنه بعد بره(شایدم دختر شد کی میدونه جز خدا؟)

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش 1383/04/03 ساعت 17:43

سلام و خسته نباشید
امیدوارم که هالتون خوب باشه و همیشه شاد باشید
به هر حال سال تحصیلی نیز تموم شد و برای شما خیلی زیباست که ماحصل زحماتی که کشیدین ببینید .
مطمئن باشید که بچه ها قدر زحمات شما رو میدونند .
به نظر میرسه که اهل ارتباط دو طرفه نیستید و فقط نظرات دیگران دریافت میکنید .
براتون کامنت گذاشته بودم و منتظر جوابشون بودم که خبری نشد .!!
همیشه در کاراتون موفق باشید
شاد باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد