التماس دعا

خوبترین های من سلام

نمیدونید که چقدر دلم برای نوشتن واسه شماها تنگ شده ...این  روزها حسابی درگیر  بودم و بلاخره ورقه هام رو که چنگی هم به دل نمیزدند تحویل دادم. خوب بر خلاف تمام سالهای آموزشم امسال خیلی از بچه ها افتادند و باورم نمیشه که بودنم سر کلاس و عشقی که به بچه ها داشتم باعث این بشه که نمره بچه ها خوب بشه و نبودنم بتونه انقدر تاثیر منفی بگذاره ..خیلی از بچه هایی که ترم پیش  و میان ترم پیش رو با بیست و  نوزده پاس کرده بودن این ترم که نبودم دو و سه گرفتن!!! عشق اون نیرویی هست که میتونه تمام ناممکن ها رو ممکن کنه... راستی یادتونه که قبلا تو وبلاگم در مورد تاثیرات دعا نوشتم؟ منظورم خوندن دعاهایی که تو کتابها هست نیست ! منظورم یه دعای ساده به زبون فارسی و دوست داشتنی خودمونه.. من تقریبا هر شب برای کسانی که فکر می کنم نیازمند دعا کردن هستند دعا میکنم  و میدونم که خدا هم اونقدر مهربونه که دعای ما رو بی جواب نگذاره .. میخواستم ازتون خواهش کنم که اگه شما هم مثل من به قدرت جادویی دعای از ته قلب معتقد هستید برای محمد و حسن که در حال حاضر هی گره تو کارهاشون میفته دعا کنید چون هر دو آدمهای بسیار خوبی هستند و واقعا الان نیازمند دعا ... ازتون ممنونم و بهتون قول میدم به محض این که شروع کنید به دعا کردن صمیمانه و صادقانه میبینید که مشکلات خودتون هم به سادگی حل میشن... راستی از همه اونایی که برام کامنت گذاشتن ممنون سعی میکنم به همه شون ظرف امروز و فردا سر بزنم و از این به بعد هم مثل قدیم هر روز مینویسم.. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد