ورقه!!!

از کجا بنویسم عزیزای مهربونم؟ من حسابی درگیر ورقه صحیح کردن هستم. حدود 400 تا ورقه داشتم که البته 140 تاشون بیشتر نموندن ... واسه همین حتی برای چک کردن میل هام هم دیر به دیر میام تا بتونم زودتر کار ورقه ها رو تموم کنم...  از همه دوستان خوبی که اومدن بهم سر زدن و برام کامنت گذاشتن ممنونم حتما"از دو سه روز دیگه که کارم تموم شد میرم بازدیدشون  رو پس میدم.... این روزها با این که سنگین شدم ولی از نظر روحی بهترم دیگه رفتم تو هفت ماه و چیزی به نه ماه نمونده فقط امیدوارم که دیگه زلزله نیاد تا من بتونم این امانت رو سالم تحویل این دنیا بدم!!! برام دعا کنید راستی اگه اسم قشنگ دختر یا پسر به ذهنتون میاد که جدید و زیبا باشه برام بنویسید... البته سونو گفته که پسره ولی یه وقت دیدی اشتباه بود حالا ما هر دو تا رو داشته باشیم... ممنونم.به امید دیدار

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش 1383/03/23 ساعت 18:00

سلام
خسته نباشید ٫
در این روزها سعی کنید خودتونو خسته نکنید ٫ اگه ۱ یا ۲ روز ورقه ها دیرتر تصحیح بشه مشکلی پیش نمیاد .
این چنذ روز هم زود میگذره و شهریور خواهد رسید ...........
برای اسم هم مشکلی نیست میشه یه چیزایی پیدا کرد .....
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد