زلزله و طوفان و ورقه!!!

سلام به همه

حسابی مشغول صحیح کردن ورقه ها هستم(همون سورپرایزی که برای شاگردام داشتم ...اینه که تصحیح کردن ورقه ها دست خودمه)و فقط اومدم یه سر بزنم و برم. متاسفانه نمره ها زیاد خوب نیست ولی خوب چه میشه کرد؟ رفتم مدرسه و بچه ها رو دیدم چقدر براشون دلتنگ شده بودم خدا میدونه ... به خودم یه استراحت دادم ولی زود باید برم آخه فعلا 260 تا ورقه دارم که تقریبا نصفشون رو صحیح کردم... از زلزله هم خیلی ترسیدم و هینطور از طوفان دیشب... خاطره تلخ بم دائم در ذهنم تداعی میشد و با این که خدا بهم اطمینان میداد که هیچ خطری ما رو تهدید نمی کنه ولی بازم تا خوابم میبرد با کابوس و ترس از خواب می پریدم... اینا نتیجه دیر سرزدن به وبلاگمه... چون هر وقت اینجا از خوبی و خدا و مهربونیهاش مینویسم تا مدتها شارژم وشاد و آروم...

نظرات 1 + ارسال نظر
مسیح 1383/03/11 ساعت 19:31 http://aaddee.blogsky.com

سلام خانوم معلم

امیدوارم همیشه شارژ باشی و شاد و آروم

منم متاسفم که نمره های شاگردا زیاد خوب نیست

حتما این موضوع همش تقصیر معلم نیست ... پس زیاد ناراحت نباش ...

البته به اون لیست زلزله و طوفان باید سیل آذربایجانم اضافه کرد !!! معلوم نیست چی داره پیش میاد

اما درسته ؛ یاد اوست که می تونه دلها رو آروم کنه


سربلند بمونی و ایرونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد