مواد مخدر و مشروبات الکلی

خدای خوبم بازم سلام…

همه میرن سر جا نماز با خدا راز و نیاز میکنن من پای کامپیوتر.. جالبه نه؟ راز و نیاز قرن بیست و یکم ...ولی من دلم میخواد همین طور که با تو حرف میزنم بقیه هم بشنون!! (منظورم اینه که بخونن)!یه دفعه دلم خواست در مورد مشروب و مواد مخدر بنویسم …من فکر میکنم تمام کسانی که میخوان یه جوری خودشون رو فراموش کنن مثلا فارغ از مشکلات بشن یا به قولی حالی ببرن  ومیرن سراغ نوشیدنی های الکلی یا مواد مخدر یا … اگه میدونستن با تو بودن با تو حرف زدن با تو درد و دل کردن و به تو تکیه کردن چه حالی داره عمرا"اگه سراغ این چیزا میرفتن!!! که واقعا" شب شراب نیرزد به بامداد خمار… به نظرمن کسی که مشروب میخوره تا به اصطلاح فشار بار مشکلات روز رو از رو شونه هاش برداره مثل کسی هست که دندون درد داره و به جای مراجعه به دندانپزشک و درمان  دندان خرابش استامینوفن میخوره… درسته که این راه حل از دکتر رفتن راحت تره ولی نتیجه این میشه که یه روزی دیگه فساد عصب دندون را گرفتار میکنه و یا باید درمان طولانی تری بکنه و پول و وقت بیشتری صرف کنه یا دندونش را بکشه…  و باز برای دندون بعدی روز از نو روزی از نو… خوب چرا برای حل مشکلات زندگیمون یا پر کردن خلاءدرونمون از یه چیز موندگار و تموم نشدنی استفاده نکنیم…میدونی خدایا؟ لذت داشتن عشق و حضور تو در قلبها از هر شرابی سکر آورتره؟

 خدایا کمکشون کن. تو اگه بخوای میتونی راه رو نشونششون بدی مگه نه؟

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

مهربوووونی - صداقت
چیزایی که تو این دنیا یا حداقل تو دنیای ما آدما وجود ندارن
شاید بهتره بگم وجود دارن ولی در حد یه شعار !!
موفق باشین

حامد 1382/10/04 ساعت 01:08 http://www.hamedeshghi.blogsky

من هم با پویا موافقم

با سلام
یه مقدار فونت رو ریز بگیر تا بشه خوندش
موفق باشید

همیشه و همه جا اشخاصی هستند که قلبشون مثل جوی آب زلاله...از وبلاگت خیلی خوشم اومد و لینکت کردم به نام YASAMAN بازم به وبلاگ ما بیا و به وبلاگ سیاه ما نور ببخش.
همیشه در یاد منی...
----اگر روح در زندان باشد، آزادی چه معنایی دارد----

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد